Elise Jepkes

Prima product, maar 6,95 voor een pakketje dat gewoon in de brievenbus wordt gedaan is belachelijk duur. En dan de klant naar Postnl verwijzen ipv zelf oplossen is al helemaal bizar. Bovendien wordt...

Reactie Store of Daydreams:

Beste Mevrouw Jepkes, We vinden het vervelend om te horen dat u het versturen te duur vond. Tijdens het kiezen van de verzendmethode heeft u echt zelf de keus of deze per brievenbus pakketje (€3,95) of pakket post (€6,95) wordt verstuurd. U heeft speciaal gekozen voor avondlevering (€6,95). Voor deze methode bestaat geen 'brievenbus pakketje' en daar geld automatisch deze hogere prijs voor omdat dit een extra service is van PostNL voor avond levering. Het pakket wordt verder behandeld als een normaal pakket ondanks dat het door de brievenbus past. Ik hoop dat het met deze uitleg iets duidelijker is geworden voor u.
Uiteraard hopen wij u ondanks deze ervaring toch weer terug te zien.
Store of Daydreams

Hanneke van Niele

Voor de kinderkamers heb ik advies gekregen en meubels en linnen gekocht.

Zeer snelle service, mooi verpakt.
Fijne uitgebreide selectie van mooie merken

Goede service, snelle levering en prachtige kleren

Judith Jonkers

Geweldig leuk kadootje thuis gekregen, top dus!

Leuke winkel, vriendelijk winkelpersoneel, altijd bereid goed te helpen.
Wel zijn artikelen snel uitverkocht, je moet er echt op tijd bij zijn als je iets graag wilt hebben.

Denise

Super fijne ervaring! Snelle levering! Heel tevreden :) ook na een telefoontje omdat ik een vraagje had.

Snelle levering, geen minpunten
Leuke site :-)

Anne

Lieve dames, mooie kleding. Hele prettige service zowel in de winkel als online. Altijd heel persoonlijk.