Danielle winkelmolen

Snelle levering, mooie spullen en het wordt leuk verpakt.

Natali

Super snelle bezorging en leuk verpakt ook! Het product is ook helemaal top, kortom zeer tevreden.

Karlijn

Snelle service. Product was leuk verpakt.

Hester

Prachtige gevoerde kinderlaarsjes van en fant gekocht. Waren er de volgende dag, met een leuk kaartje erbij😊

Snelle levering, leuk ingepakt en met persoonlijk berichtje. Vind ik altijd erg leuk als die moeite wordt genomen. :)

Richard

Prima geleverd.

Annette

Hele fijne service! Vriendelijke medewerkers, je pakketje wordt heel leuk verpakt en snel geleverd. Alleen maar lof voor deze winkel.

de Bree Bernadette

Top service!

Stephanie

2 paar schoenen gekocht met een waarde van €120 De schoenen vielen een maat groter dus wilde deze omruilen vr een maat kleiner 9€ verzendkosten+9€ om ze trg te sturen en dan nog eens €9 om nieuwe te...

Reactie Store of Daydreams:

Beste Stephanie,
De maatvoering met schoenen is altijd heel moeilijk te adviseren bij online bestellingen omdat toch elke voet en schoen anders zijn. Echter klopt het niet dat u opnieuw moet betalen om een andere maat te laten opsturen, het retour sturen doet u op eigen kosten en wij nemen de kosten op ons voor het toesturen van de andere maat. Vervelend dat dit niet goed bij u is overgekomen, wij kunnen dit alsnog voor u doen. Als u dat zou willen wilt u ons dan een mail sturen op hello@storeofdaydreams.com?
We hopen u graag weer te zien en het probleem van de te grote maat voor u oplossen.