Levi Le Grand

Snelle levering en lief kaartje bij het pakketje

Marleen Remmen

Super, snelle service en fijne afhandeling. Leuk persoonlijk kaartje erbij en mooi ingepakt! Hartstikke mooie producten!

M.G. Buesink

Snelle levering en heel mooi ingepakt.

Stephanie Lelièvre

Top service! Dinsdag besteld, donderdag waren de schoentjes hier! En super ingepakt met ook nog eens een leuk tekstje erbij!

Judith Smidt

Goede en snelle service. Word telefonisch ook goed geholpen.

Cynthia

Mooie kleding voor prima prijzen. Helaas werd 1 al betaald item geannuleerd wegens mistelling van de voorraad en is het geld na een week nog niet terug gestort. Ik hoop dat dit een eenmalig... Mooie kleding voor prima prijzen. Helaas werd 1 al betaald item geannuleerd wegens mistelling van de voorraad en is het geld na een week nog niet terug gestort. Ik hoop dat dit een eenmalig "foutje" was, want ik was wel van plan vaker te bestellen.

Reactie Store of Daydreams:

Hi Cynthia,
Hi Cynthia,
Bedankt voor je review, nogmaals onze excuses dat we helaas het product niet meer op voorraad hadden terwijl dit wel zo online stond. Het terugstorten heeft iets langer op zich laten wachten omdat we een iets andere personele bezetting hebben tijdens deze periode en daardoor de retour verwerking soms net iets langer kan duren dan normaal. We hopen je snel nog een keer te zien!

Loes te Loeke

Verliefd op de items die ik besteld heb en goede communicatie.

Olena Makarikhina

Good