Maaike Visser

Heel goed, super service en vriendelijke mensen!

Nathalie

Snelle levering, superleuk verpakt

Jennifer Verwij

Super goede service en hele fijne producten!

Femia Riesky Palevie

Mooie collectie, op tijd geleverd

Super kinderwinkel, lieve eigenaresse, aardig en leuk personeel!!

Lot

Ontzettend fijne ervaring. Norma gesproken kom ik veel in de winkel, maar door het Coronavirus blijven we toch maar thuis. Telefonisch werd ik ontzettend geholpen en werden de mooiste setjes voor... Ontzettend fijne ervaring. Norma gesproken kom ik veel in de winkel, maar door het Coronavirus blijven we toch maar thuis. Telefonisch werd ik ontzettend geholpen en werden de mooiste setjes voor mijn 3 kids uitgezocht. Bedankt voor jullie fantastisch hulp! Hopelijk tot snel weer in de winkel.

Ik heb iets online besteld en had daar een vraag over. Super correct en lief te woord gestaan!

Snel en efficient

Altijd super fijn!

Pakketje in goede orde ontvangen, jammer dat ik daar €5.95 voor moest betalen, terwijl het gewoon in de brievenbus bezorgd is. Bij een ander bedrijf hoefde ik maar €2.50 te betalen.

Store...

Store of Daydreams heeft aangegeven dat deze bezorgwijze niet de bedoeling is. Minpunt dus voor PostNL...