Stephanie Tetteroo

Kraamcadeau gekocht.

Macm Van Gils

Snelle heldere service!

Marloes

Met het uitzoeken van een hoeslaken en dekbedovertrek werd ik heel goed geholpen. Ze hebben setjes gemaakt en daar foto’s van gemaild. Heel fijn!

Alex bij de Vaate

Top!

Jade Hilhorst

Zeer positief!

Lynn Van Dijk

Fijne service, snelle reactie en hele behulpzame medewerkers

Henny Westland

Geweldig goed

J

Ik heb niet zo’n goede ervaring met store of daydream! Mijn pakket heb ik niet ontvangen en waarschijnlijk bij PostNL zoek geraakt! Doordat het een brievenbus pakketje is is die niet verzekerd! Voor... Ik heb niet zo’n goede ervaring met store of daydream! Mijn pakket heb ik niet ontvangen en waarschijnlijk bij PostNL zoek geraakt! Doordat het een brievenbus pakketje is is die niet verzekerd! Voor alsnog contact opgenomen met store of daydream omdat het best een groot bedrag is maar voelde mij niet gehoord, doordat het niet verzekerd is heb ik pech!

Reactie Store of Daydreams:

Beste Jantien, Heel vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Helaas geeft PostNL aan dat deze is bezorgd en kunnen wij daarin niet veel anders doen. Zoals aangegeven zijn... Beste Jantien, Heel vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Helaas geeft PostNL aan dat deze is bezorgd en kunnen wij daarin niet veel anders doen. Zoals aangegeven zijn brievenbuspakketjes maar zeer beperkt te traceren. We hebben je geadviseerd om nog eens bij de buren na te vragen.

Lenneke Willig

Fantastisch!