Wiskids Kinderopvang

In het begin chaotisch, moeilijk bereikbaar. Moest erg lang wachten op bericht na mijn aanmelding, was erg druk. Nu gaat het beter. Bereikbaarheid goed via de app. De container wordt op tijd geleegd.

Goed ingeschat dat wij maar 1 container nodig hebben. Goede bereikbaarheid via de app. Probleem wordt snel verholpen.

de website is minimaal, kan misschien wat professioneler

Reactie Stopmijnafval.nl:

Hoi Wiskids, bedankt voor jullie review. Aan de reactiesnelheid hebben we gewerkt en dit gaat nu goed. Er staat nog een duidelijke verbeterpunt in: de informatie op de website. Bedankt hiervoor. We gaan hiermee aan de slag.

Gastouderopvang stiekema

Mijn gastouderopvang kan niet meer zonder de luiercontainer!
Zeer directe afhandeling, zit je met vragen dan word je meteen te woord gestaan.

Duidelijke taal niks overdreven

Ga meer reclame maken

Daniëlschool

Als basisschool zijn wij in zee gegaan met Stop Mijn Afval. Als christelijke school vinden we dat we zuinig moeten zijn op de aarde. Daar kunnen we op deze manier aan bijdragen.

Hele korte lijnen en directe actie naar aanleiding van een intakegesprek. Geen poespas of tijdverslindende lessen of toneelstukken die als introductie gegeven moeten worden. Gewoon no nonsense, eerlijk en transparant. We besparen ook nog en dat is een leuke bijkomstigheid. En alles wordt keurig netjes geregeld.

Goed!

Snelle reactie snelheid

Amalia-Astroschool

Dit bedrijf heeft inmiddels met de basisscholen in Baarn een contract vwb het scheiden en ophalen van het afval.
Bovendien stimuleert het bedrijf de scholen om actie te ondernemen om het afval...

Inhoudelijk sterk en ook cummunicatief sterk.

Het is nog even zoeken naar de handigste manier van ophalen van het gescheiden afval. Als school moeten we wennen aan een nieuw systeem. Tot nu toe speelt het bedrijf er goed op in. We hopen dat dit zo blijft.

Sirius International BV

Prima verkoop; niet opdringerig, technisch onderlegd, prettig contact

Keurige geduldige uitleg
Eigenaar niet vies om zelf de handen uit de mouwen te steken

Vooral de GFT afvalbak in het keukentje zit al snel vol met wolken witte schimmel

PCBS Guido de Brès Baarn

De persoonlijke benadering zorgt er voor dat er snel afspraken gemaakt en uitgevoerd kunnen worden.

Bijstellingen worden snel gerealiseerd.

Nieuwe Baarnsche School

Vanaf de start een prettige professionele samenwerking.

Enthousiaste bevlogen directeur met oog voor het grote geheel en de persoonlijke zaken. Begonnen op 1 basisschool in Baarn en inmiddels doen alle scholen mee. Stop mijn afval is de toekomst.

Geen.

Kids voor Kinderen Kinderopvang B.V.

Stopmijnafval.nl werkt voor ons snel, duidelijk en met één goed doel voor ogen: Afval verminderen! Wij zijn hier als kinderopvangorganisatie erg blij mee. Met 2 vestigingen in Baarn en Hilversum...

Snel, duidelijk, goede informatie en scherpe prijzen!

Elffers Career Management

We zijn zeer tevreden! Stopmijnafval biedt goede service: de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Na aanvraag was er een snelle oplevering en voldoende afvalzakken voor een jaar. We hebben...

Snelle levering, behulpzaam.