Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Aertsen

Onze ervaring met stokertje kachelparadijs was super, we zijn heel tevrede van de levering , alles volgens de afspraak .

Correcte afspraken

Fam. de Jong - Groningen

In één woord; Super

Meedenken i.v.m. grootte én vorm. Zeer vriendelijke personeel

Sanders

Heeft ons erg goed geadviseerd, zeer tevreden met het eindresultaat!

John

Prima bedrijf goede service. Wij hadden een kacheltje besteld en pas na enkele maanden geïnstalleerd. Wij kwamen nu ter ontdekking dat er een isolatiesteen was gebroken. Normaal gesproken moet er... Prima bedrijf goede service. Wij hadden een kacheltje besteld en pas na enkele maanden geïnstalleerd. Wij kwamen nu ter ontdekking dat er een isolatiesteen was gebroken. Normaal gesproken moet er binnen 5 dagen een melding van gebrek worden gemeld maar was door vertraging bouw dus ruim overschreden. Zonder problemen is ons een nieuwe steen toegestuurd. Super

ervaring en kennis in huis

Aad de Ruijter

Afgelopen week de Faber Vaska laten installeren. Super gedaan. Heel erg tevreden.

Meedenken met de klant.

Geen verbeterpunten.

Thomas Pels

Top service alles snel geregeld

Reageert snel komt afspraken na en denkt mee

Linda

Onze pelletkachel was het display vergrendeld we kregen hem niet ontgrendeld concact opgenomen met werkplaats en super snelle oplossing gekregen zelfs een filmpje erbij
Top

Vlotte reactie en oplossing

fam Herman

3 jaar geleden een pelletkachel gekocht maar nu geen onderhoud meer ivm de afstand...lekker verhaal!

de eerste 2 jaar goede service (maar nu zoek het maar uit)

duidelijkheid geven qua service verlening voor mensen die beneden de rijn wonen

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Herman, we vinden het zelf ook heel erg jammer dat we niet meer in heel Nederland het onderhoud kunnen blijven doen. Daarom hebben we u, nog voor het einde van dit stookseizoen, een... Beste familie Herman, we vinden het zelf ook heel erg jammer dat we niet meer in heel Nederland het onderhoud kunnen blijven doen. Daarom hebben we u, nog voor het einde van dit stookseizoen, een brief gestuurd zodat u nog meer dan een half jaar de tijd heeft om een andere onderhoudspartner te vinden. We hebben in onze brief uitgebreid toegelicht waarom we deze moeilijke beslissing moesten nemen. We hebben gelukkig heel veel leuke, hartverwarmende en begripvolle reacties gekregen. Natuurlijk zijn er ook klanten, zoals u, die teleurgesteld hierover zijn. Deze hebben we allemaal persoonlijk beantwoord en indien mogelijk ook van advies voorzien. Van u hebben we echter, volgens onze informatie, geen persoonlijke reactie gekregen. Mocht u graag nog advies willen hebben dan kunt u uw vraag sturen naar marketing@stokertje.nl en zullen we hier z.s.m. bij u op terug komen. Hartelijke groet, 't Stokertje

Tinus

Prima bedrijf.
bezorging kachel en onderdelen waren prima in orde.

Een zeer tevreden klant.

Duidelijk wat wel en niet mogelijk is

C. Muller

Top!!

Kom ik in een huis te wonen waar een oude houtkachel staat. Geen handleiding aanwezig. Maar 't Stokertje stuurt je 'm gewoon toe. Dat vind ik echt goede dienstverlening.

Geen.