Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

De boer

Verkoop praatje

Verhoef

Jammer dat je zo lang op je geld moet wachten als je iets geruild hebt….
Jammer dat je zo lang op je geld moet wachten als je iets geruild hebt….
Wij hadden een ventilator gekocht voor op de kachel, maar bedachten later dat we dit toch niet wilden. Dus apparaat ongebruikt teruggebracht. Ze zouden het geld overmaken. Nu bijna 6 weken en een mail of 2 verder nog geen geld op de bank. Al drie keer gebeld en ook al eens langsgeweest in de winkel in Orvelte . Het zou geregeld worden. Niets dus. Jammer, want we zijn een goede klant van het Stokertje. Net voor een fiks bedrag een kachel en een rookkanaal laten plaatsen. Dat alles na tevredenheid. Dan is dit wel een beetje een domper.
Gelukkig nam het Stokertje na deze review vlot contact op en werd het geld alsnog overgemaakt met de excuses van de afdeling administratie.

Foppen

Onze houtkachel is onlangs geplaatst en wij zijn super tevreden. De monteurs waren zeer vriendelijk, netjes en zeer ervaren.
Wij zijn erg blij met onze keuze om een kachel te kopen via 't...
Wij zijn erg blij met onze keuze om een kachel te kopen via 't Stokertje.

ervaren, netjes, goede communicatie, meedenken, aardige en bekwame monteurs.

R van der Zande

Helaas niet zo goed:
Over het algemeen heeft de firma mooie kachels in de winkel staan.

Helaas niet zo goed:
Over het algemeen heeft de firma mooie kachels in de winkel staan.

Ik ben goed geholpen door een medewerker . De medewerker dacht mee naar een mooi oplossing bij ons thuis en gaf mondeling aan dat de kachel snel leverbaar zou zijn. Vandaar toch besloten om deze kachel te kopen.

Helaas bleek naar 2 weken dat de levertijd toch van 4 weken naar 4 maanden ging. Helaas krijg je geen orderbevestiging met levertijd. Een andere medewerker gaf aan dat het niet anders was en ik kreeg de volgende opties voorgesteld: een andere kachel te kopen, te annuleren of de 4 maand wachten.

Uiteindelijk heb ik een leverancier gevonden die wel de kachel op tijd kon leveren, Dus heb weer contact gehad met dezelfde medewerker. Deze gaf aan om de hoofdvesteging te bellen, maar begreep de keuze goed. Ook bij de hoofdvesteging gaven zij hetzelfde aan en vroegen mij om het op de annulering te bevestigingen per mail.

Dit leek een mooie oplossing, Maar helaas werd hier toch anders over gedacht nadien. Na anderhalf week kreeg ik ineens een mail: "Wij hebben een kachel voor u gevonden. Die moet u afnemen". Ze gaven aan dat ik niet meer van de koop af kon. Wat mij ten zeerste verbaasde omdat dit mondeling overeengekomen is en ik het per email bevestigt had, zoals afgesproken.

Helaas houdt deze Firma zich niet aan de mondeling gemaakte afspraken en kan er alleen bij wederzijdse schriftelijke goedkeur geannuleerd worden.

Uit eindelijk ben ik met de schikking akkoord gegaan, omdat een mondelinge afspraak lastig te bewijzen valt. Jammer dat het telefoongesprek niet had opgenomen is.

Weer veel geleerd van bedrijven die niet de afspraken naar komt.

Dus Ik wil met deze review iedereen waarschuwen: Leuke winkel, veel te koop, maar alles op papier laten zetten en niks mondeling van deze firma geloven.

Er staan veel en mooi kachels in de winkel

Communicatie en levertijd eerlijk vertellen

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer en mevrouw Van der Zande, We vinden het ontzettend teleurstellend dat we van u een negatieve review krijgen terwijl we u een schikking voorgesteld hebben omdat we de situatie wel erg... Beste meneer en mevrouw Van der Zande, We vinden het ontzettend teleurstellend dat we van u een negatieve review krijgen terwijl we u een schikking voorgesteld hebben omdat we de situatie wel erg sneu voor u vonden. Dat terwijl de door u geraadpleegde advocaat erkende dat wij volledig in ons recht stonden aangezien u geen overhaaste beslissing had moeten nemen en onze formele reactie af had moet wachten. We hadden namelijk gewoon nakoming van de overeenkomst of het dubbele bedrag aan annuleringskosten kunnen eisen, dat hebben we echter niet gedaan. Deze review voelt daarom erg onterecht.
U adviseert mensen in deze review om alles op papier te zetten maar u was juist degene die mondeling een schriftelijke overeenkomst wilde ontbinden in een telefonisch gesprek met een logistiek medewerkster die hier niet over gaat. Zij heeft u gevraagd de annulering te bevestigen per mail zodat hier op gereageerd kon worden. N.a.v. deze mail hadden wij gelukkig heel snel al een oplossing gevonden waardoor we u toch op korte termijn konden helpen. Jammer genoeg had u toen al bij iemand anders een kachel gekocht zonder onze reactie op uw annulering af te wachten. Als er al sprake van een waarschuwing zou moeten zijn dan is dat om altijd een bedrijf de gelegenheid te geven om te reageren en met een oplossing te komen voordat je overhaast bij een ander dingen gaat kopen zonder dat de overeenkomst ontbonden is. Teleurgestelde groet van 't Stokertje

Schulte

Op 20-10-2022. Heeft het stokertje bij ons een houtkachel plus rookkanaal aangelegd. En dit alles door manfred . Hij heeft dit super gedaan en netjes. En heeft alles goed uitgelegd. Tot nu toe alles... Op 20-10-2022. Heeft het stokertje bij ons een houtkachel plus rookkanaal aangelegd. En dit alles door manfred . Hij heeft dit super gedaan en netjes. En heeft alles goed uitgelegd. Tot nu toe alles super gegaan. 👍

Marcel Siemonsma

Geweldig

Verstand van zaken

Leereveld

Geweldige service

Geweldig geholpen door Peter:)

Ruud

Goed geholpen en mensen met verstand van zaken

Verstand van zaken

Weet zo niet

Rein Hoogwerf.

Onze ervaring met het Stokertje is positief.
Klant vriendelijk en de afspraken die wij gemaakt hebben zijn naar wens uitgevoerd door de monteurs Tim en Klaas.
De kachel die wij besteld...
Onze ervaring met het Stokertje is positief.
De kachel die wij besteld hebben is goed en mooi aangesloten.
En wij komen zeker nog een keer in Orvelte kijken.

Denken goed mee en bekwame verkopers en monteurs.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Hoogwerf, heel erg bedankt voor uw vriendelijke woorden. U bent van harte welkom in Orvelte natuurlijk. We wensen u veel stookplezier toe! Hartelijke groet, 't Stokertje

C. Voets

Schandalig

Na aanschaf van een nieuwe inbouwhaard brak na een keer of 4 stoken een kop van een schroef af van het voorgemonteerde kader vanuit de fabriek. Kun je zelf niet bij omdat de glazen deur ervoor zit.... Na aanschaf van een nieuwe inbouwhaard brak na een keer of 4 stoken een kop van een schroef af van het voorgemonteerde kader vanuit de fabriek. Kun je zelf niet bij omdat de glazen deur ervoor zit. 5 jaar garantie op de kachel, dus niet. Schroef moet uitgeboord worden, er moet opnieuw draad getapt worden en de glazen deur moet er op e.o.a. manier eruit gehaald worden. Maar dit valt niet onder de garantie. U moet maar vragen een buurman dit zou kunnen doen washet antwoord. Wat een waardeloze reactie, m.a.w zoek het maar uit.

Als je iets komt kopen dan kan alles maar het zou fijn zijn als jullie net zo behulpzaam zijn als er achteraf iets niet goed is.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer of mevrouw Voets, wat vervelend om te horen dat er problemen zijn met een schroefje van de lijst. We hadden zelf uw klacht helaas nog niet ontvangen en hebben daarom in een privé... Beste meneer of mevrouw Voets, wat vervelend om te horen dat er problemen zijn met een schroefje van de lijst. We hadden zelf uw klacht helaas nog niet ontvangen en hebben daarom in een privé bericht om meer informatie verzocht. Na uw reactie zullen we hier z.s.m. bij u op terug komen. Hartelijke groet, 't Stokertje