Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Miranda

Gisteren een heel leuke en leerzame stookcursus gekregen bij het stokertje in orvelte. Dank jullie wel voor de uitleg en tips.

Patrick Fielt

Het stokertje kachelparadijs is zeer vriendelijk. Vorige week hebben ze bij mij een kachel geïnstalleerd door monteur Klaas. Dat ging super netjes en professioneel. En Klaas was ook netjes en... Het stokertje kachelparadijs is zeer vriendelijk. Vorige week hebben ze bij mij een kachel geïnstalleerd door monteur Klaas. Dat ging super netjes en professioneel. En Klaas was ook netjes en precies en een plezierige persoon. Top man. En de betonboorder was ook heel vriendelijk en werkte zeer netjes en professioneel. Ook een plezierige vriendelijke man. En de stokertje kachelparadijs planning zijn ook zeer vriendelijk. Dank Susan. Kortom een zeer professioneel bedrijf met verstand van zaken. Top bedrijf en mensen. Ik raad iedereen zo’n professioneel vriendelijk bedrijf aan

Oplossing gericht. Zeer vriendelijk. Professionele mensen
Top bedrijf.

't Stokertje Kachelparadijs

Slechte bereikbaarheid en service

De pelletkachel doet het na aanschaf van nog geen jaar geleden niet meer. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Via het webformulier meerdere keren gevraagd om contact, geen enkele reactie... De pelletkachel doet het na aanschaf van nog geen jaar geleden niet meer. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Via het webformulier meerdere keren gevraagd om contact, geen enkele reactie ontvangen. Ik overweeg rechtsbijstand in te schakelen.

Geachte mevrouw Bloemen,
Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor uw klacht en de door u genomen moeite om ons te attenderen op de door u ervaren problemen.
Daarnaast willen we u onze...
Geachte mevrouw Bloemen,
Daarnaast willen we u onze oprechte excuses aanbieden voor het gegeven dat u ons niet goed heeft kunnen bereiken c.q. de te lange reactietijd. Wij hebben nu zowel uw klacht als uw melding via het contactformulier goed ontvangen. U geeft aan dat u ons al eerder gemaild heeft. U krijgt hier altijd een bevestiging van per mail (zoals nu ook het geval was). Zou u de bevestigingsmails van de vorige berichten die u gedaan heeft aan ons door willen sturen? Wij zien namelijk niet uw eerdere berichten terug in ons systeem.
Graag ontvangen we van u aanvullende informatie zodat we dit met prioriteit kunnen gaan behandelen. Hartelijke groet, 't Stokertje

Anne

Plaatsing houtkachel inclusief rookkanaal

Werken netjes en schoon. Overleggen met klant als ze iets anders gaan doen dan in eerste instantie was bedacht. Vriendelijk en beleefd personeel.

Versteeg B.V.

Op advies van de medewerkers in Joure hebben wij de Beaufort 8 advanced en het bijpassende aansluitmateriaal voor onze schoorsteen gekocht.
Daardoor verliep de aansluiting ook probleemloos en...
Daardoor verliep de aansluiting ook probleemloos en snel.
De kachel is geweldig, het is heerlijk warm en gezellig in huis.
Enorm bedankt voor het goede advies en de fijne samenwerking.
Met vriendelijke groet
Lon en Damien uit Callantsoog.

De mensen in de zaak.
Vriendelijk en ervaren.
Geven duidelijk en goed advies
Aanrader.

Jos

Uitstekend werkend afgeleverd

kundig personeel

Paul

Na en tijdens aankoop slecht geinformeerd en bedrijf is nauwelijks bereikbaar

zowat alles

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte, Wij ontvingen bericht van uw review over ons bedrijf via Feedback Company.
We vinden het ontzettend vervelend dat u blijkbaar (nog) niet de dienstverlening gekregen heeft die u van ons mag verwachten en willen u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben. Wij hebben via Feedback company hier melding van gekregen omdat je als bedrijf bij Feedback company, alvorens de review gepubliceerd wordt, eerst de mogelijkheid krijgt om contact te leggen over de review zodat alsnog een oplossing aangedragen kan worden. Zij kiezen voor deze werkwijze omdat deze het meest doeltreffend is en leidt tot optimale klanttevredenheid en inzicht in de wijze waarop bedrijven met klachten omgaan ‘onder het mom van… van klacht naar kracht’.
Voor zover wij momenteel kunnen bekijken heeft u geen klacht bij onze directie/klantenservice ingediend over deze vervelende gang van zaken. Kan dat kloppen?
Wij hadden natuurlijk liever zelf, in een eerder stadium, uw klacht ontvangen in plaats van op deze wijze (online), dan hadden we u wellicht sneller een passende, klantgerichte oplossing aan kunnen bieden en was de ergernis die u omschrijft misschien te voorkomen geweest.
We begrijpen na het lezen van uw review dat u teleurgesteld bent, dat is uiteraard niet de bedoeling.
We kunnen op basis van de ingevulde gegevens (alleen uw voornaam en e-mailadres) echter niet de juiste informatie erbij zoeken omdat er geen ordernummer ingevuld is bij de review.
Zonder deze informatie kunnen wij helaas geen oplossing aanbieden en/of fouten rechtzetten.
We hopen op uw reactie en willen u bij voorbaat bedanken voor uw medewerking en feedback.

't Stokertje

Le Doux

Erg slechte ervaring. Ten eerste een aantal bedrijven onder dezelfde naam of iets dergelijks. Vrij onduidelijk met wie je te maken hebt. Orvelte, 't stokertje, nog een bedrijf dat dan levert.... Erg slechte ervaring. Ten eerste een aantal bedrijven onder dezelfde naam of iets dergelijks. Vrij onduidelijk met wie je te maken hebt. Orvelte, 't stokertje, nog een bedrijf dat dan levert. Bestelling gedaan omdat ze konden leveren binnen aantal weken. Niet nagekomen, mailen, mailen, bellen. Pas laat reactie. Dan draaien ze de boel om. Zij kunnen er toch niets aan doen dat de spullen bij hun niet geleverd worden. Uiteindelijk toch te leveren. Moet ik vooruit betalen. Aan de deur kan niet. Weer de boel omdraaien. Zij kunnen klanten toch niet vertrouwen? Wat als die niet betalen? Wordt letterlijk gesteld. Ik heb vrij moeten nemen om de boel in ontvangst te nemen. Dan komen ze niet. Als ondernemer kost me dat erg veel geld. Schouw in de woonkamer uitgebroken om de kachel te plaatsen. Dat ligt nu al maanden open en bloot. Nu moeten we elders kachel bestellen. Weer gedoe, weer wachten, weer vrije dagen. Al met al erg teleurstellend en niet betrouwbaar. En dat nog het meest omdat ze niet de hand in eigen boezem steken. Dat maakt dat ik e.e.a. juridisch ga proberen te claimen. Eg jammer dit allemaal.

Klant is koning: Reageer pro-actief wanneer je in gebreken blijft. Reageer terug. Erken je eigen fouten, leg deze al helemaal niet bij de klant biedt excuses en kom tegemoet in ontstane schade.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Le Doux, We zijn erg verbaasd over uw review. U heeft bij ons een kachel besteld die helaas een langere levertijd had dan verwacht, dat komt jammer genoeg vaker voor tegenwoordig, daar... Geachte heer Le Doux, We zijn erg verbaasd over uw review. U heeft bij ons een kachel besteld die helaas een langere levertijd had dan verwacht, dat komt jammer genoeg vaker voor tegenwoordig, daar zijn we zelf ook niet blij mee en vinden dat erg vervelend voor onze klanten. Het is helaas een situatie in onze branche, en die van vele anderen, waar wij geen invloed op uit kunnen oefenen. Toen we alles uit konden leveren (inmiddels al een paar weken geleden) heeft onze logistieke partner u een datumvoorstel gedaan met een factuur en betaallink. In deze mail staat duidelijk vermeld dat er een paar dagen voor bezorging betaald moet worden, in uw regio kunnen we helaas niet onder rembours leveren. Als u niet van tevoren wilt betalen is het ook altijd mogelijk om de kachel bij ons op te halen. U wilde zelf jammer genoeg de order annuleren omdat u niet van tevoren wilde betalen. Wij laten de order liever doorgaan want een annulering kost ons ook geld, maar we hebben deze annulering op uw nadrukkelijke verzoek kosteloos verwerkt. We begrijpen uw claim en review daarom niet. Van ons hoeft u niet elders een kachel te bestellen alles staat namelijk al geruime tijd voor u klaar. Daarnaast heeft u blijkbaar een dag vrij genomen terwijl in het datumvoorstel stond dat de bezorgafspraak uitgesteld moet worden als de betaling niet gedaan is. We hebben het bovenstaande een paar weken geleden al met u gecommuniceerd. We vinden het erg jammer dat u naast de annulering ook nog een dergelijke review plaatst. Een teleurgestelde groet van 't Stokertje.

Pieter Verhage

Kachel wordt helaas veel later geleverd dan verwacht

Luuk de Haan

Ik heb prima ervaringen met het Stokertje, zowel in de showrooms in Joure als Orvelte, bij de eerste kijkafspraak en bij het plaatsen. Deskundig en vriendelijk personeel. We hebben veel geluk gehad... Ik heb prima ervaringen met het Stokertje, zowel in de showrooms in Joure als Orvelte, bij de eerste kijkafspraak en bij het plaatsen. Deskundig en vriendelijk personeel. We hebben veel geluk gehad met de wachttijden.

Veel info, liever nog uitbreiding van de zoekfilters