Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Mel

Na de keuze gemaakt te hebben om in bestaande open haard een houtkachel te laten zetten, contact opgenomen met 't Stokertje. Na metingen aan huis, een aantal passende modellen aangeboden gekregen... Na de keuze gemaakt te hebben om in bestaande open haard een houtkachel te laten zetten, contact opgenomen met 't Stokertje. Na metingen aan huis, een aantal passende modellen aangeboden gekregen met deskundig advies zowel m.b.t. de keuze van de kachel als m.b.t. een veilig rookkanaal in de bestaande zeer verouderde schoorsteen. Telkens bereidwillig te woord gestaan om uiteindelijk gemaakte keuzes ook zelf goed te begrijpen als niet kundige in deze materie.
Installatie is binnen de beloofde termijn gedaan door kundig en vriendelijk personeel, die gedurende de installatie ook uitleg gaven.
Dank aan Marcel Bakx en Edwin Kaat die al vroeg uit de veren waren om mij warme en gezellige avonden bij knapperend haardvuur te bezorgen!!!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Mel, heel erg bedankt voor de leuke review. we zullen de complimenten zeker doorgeven aan de harde werkers Marcel en Edwin. We wensen u nog veel gezellige avonden bij de kachel toe!... Beste Mel, heel erg bedankt voor de leuke review. we zullen de complimenten zeker doorgeven aan de harde werkers Marcel en Edwin. We wensen u nog veel gezellige avonden bij de kachel toe! Hartelijke groet, 't Stokertje

Tom

Na ons bezoek in Orvelte hebben wij een mooie Beaufort houtkachel uitgekozen op advies van de verkoper. Installatie liep voorspoedig en kon redelijk snel uitgevoerd worden ondanks de extreme drukte.... Na ons bezoek in Orvelte hebben wij een mooie Beaufort houtkachel uitgekozen op advies van de verkoper. Installatie liep voorspoedig en kon redelijk snel uitgevoerd worden ondanks de extreme drukte. Aankomende winter optimaal genieten van onze mooie haard.

Door hun grote voorraad en hoeveelheid showroommodellen, hadden ze eigenlijk voor iedereen wel iets staan. Ze weten veel en nemen echt de tijd je zo veel mogelijk kennis mee te geven zodat je een... Door hun grote voorraad en hoeveelheid showroommodellen, hadden ze eigenlijk voor iedereen wel iets staan. Ze weten veel en nemen echt de tijd je zo veel mogelijk kennis mee te geven zodat je een goede keuze kan maken.

Ans

Een paar maanden geleden besloot ik om een bezoek te brengen aan 't Stokertje. Het eerste wat me opviel, was de enorme verscheidenheid aan kachels die ze tentoonstelden. Het personeel nam de tijd... Een paar maanden geleden besloot ik om een bezoek te brengen aan 't Stokertje. Het eerste wat me opviel, was de enorme verscheidenheid aan kachels die ze tentoonstelden. Het personeel nam de tijd om naar mijn behoeften te luisteren en gaven me goed advies. Ik vond het een enorme bonus dat 't Stokertje ook installatie- en onderhoudsdiensten aanbiedt omdat ik op zoek was naar een professionele installatie van mijn nieuwe kachel. Inmiddels is ook de installatie afgerond en al met al kan ik 't Stokertje 'warm' aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een kachel met een gunstige prijs-kwaliteit verhouding en deskundige installatie.

Groot assortiment met een goede prijs op de kachels

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Ans, heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en de mooie beoordeling. Hartelijke groet, 't Stokertje

Eline

We zijn erg tevreden over 't Stokertje. Het bezoek aan de showroom was erg leuk en informatief en hebben veel kachels in het echt kunnen bekijken. We hadden een kachel uit voorraad uitgezocht dus... We zijn erg tevreden over 't Stokertje. Het bezoek aan de showroom was erg leuk en informatief en hebben veel kachels in het echt kunnen bekijken. We hadden een kachel uit voorraad uitgezocht dus konden ook snel geholpen worden. De installateur werkte netjes en was vriendelijk en de kachel brandt heerlijk, een stuk beter dan onze oude kachel en ook veel rustiger en zuiniger. We gebruiken nu minder hout en met de uitleg van de installateur maken we de kachel nu ook op een andere manier aan wat veel sneller gaat.

Goede service en door tips nu ook zuiniger aan het stoken :)

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Eline, Heel erg bedankt voor de leuke review en we wensen je veel kachelplezier! Hartelijke groet, 't Stokertje Kachelparadijs

Koops

Het is twee dagen voor kerst en onze kachel blaast blauwzwarte rookwolken de kamer in. De schoorsteen zit verstopt ondanks trouw jaarlijks vegen, wat in juni nog gedaan is. De schoorsteenveger die... Het is twee dagen voor kerst en onze kachel blaast blauwzwarte rookwolken de kamer in. De schoorsteen zit verstopt ondanks trouw jaarlijks vegen, wat in juni nog gedaan is. De schoorsteenveger die het laatst geveegd heeft geeft geen thuis; ‘In het nieuwe jaar ben je de eerste’. Een rondje schoorsteenvegers bellen levert niets op: te druk, geen tijd, bijna kerst… Tot we het Stokertje bellen: “Ook wij hebben het héél druk, maar we gaan jullie helpen. We maken een man vrij en die komt vanmiddag naar jullie toe”. Geweldig, wat een snelle service. Peter Bloem heeft de schoorsteen vakkundig geveegd en zei dat we heel dicht bij een schoorsteenbrand zaten en dáár moet je niet aan dénken! Dank zij het ’t Stokertje werd het toch nog een warme kerst en laten we de schoorsteen nu door ’t Stokertje vegen.
Koops

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Koops, wat fijn om uw review te lezen en we willen u bedanken voor de door u genomen moeite om uw ervaring te delen. We wensen u nog veel plezier toe met de kachel. Hartelijke groet,... Beste familie Koops, wat fijn om uw review te lezen en we willen u bedanken voor de door u genomen moeite om uw ervaring te delen. We wensen u nog veel plezier toe met de kachel. Hartelijke groet, 't Stokertje

Jorrit

Wij zijn heel blij dat we na een lange zoektocht op internet en wat bezoekjes hier en daar op advies van vrienden bij 't Stokertje terecht gekomen zijn. We hebben goed advies gehad en inmiddels een... Wij zijn heel blij dat we na een lange zoektocht op internet en wat bezoekjes hier en daar op advies van vrienden bij 't Stokertje terecht gekomen zijn. We hebben goed advies gehad en inmiddels een prachtige houtkachel in huis branden. Het was inderdaad druk in de showroom en de levertijd van de kachel was lang maar dat was overal zo en zien wij juist als een goed teken. Als ik de reviews zo lees dan denk ik echt tjonge jonge... wat een lange tenen en volgens mij wat mensen die op korting of compensatie uit zijn. Wij hebben ook een eigen bedrijf en klachten of problemen zijn er om op te lossen. Daarmee ga je naar het bedrijf zelf om tot een oplossing te komen en niet online je gal spuwen. Maar goed, dat was even een persoonlijke noot. Ik zou zeggen, Stokertje ga zo door! Wij kunnen iedereen van harte een mooie kachel van jullie aanraden.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Jorrit, bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons bedrijf, dat waarderen we zeer! Hartelijke groet, 't Stokertje

Andre

We hebben eind december 2022 een kachel gekocht bij ’t Stokertje in Joure. Planning kijkafspraak kon pas in februari, daarna duurde het weken voor we een offerte kregen. Pas eind april kon de... We hebben eind december 2022 een kachel gekocht bij ’t Stokertje in Joure. Planning kijkafspraak kon pas in februari, daarna duurde het weken voor we een offerte kregen. Pas eind april kon de installatie worden ingepland. Na diverse vage standaard mailtjes (onze monteur komt AM (’s morgens) maar hoe laat is niet bekend en misschien komt hij wel later of misschien wel niet) kwam de monteur en een extern bedrijf om een gat in het plafond te boren. Dit ging echter allemaal niet door omdat de installatie toch niet op de manier die in februari bij de kijkafspraak was voorgesteld, mogelijk was. We kregen de belofte dat klantenservice zou bellen, maar dit is niet nagekomen. Een nieuwe offerte kwam pas weer 2 weken later en de kosten waren ineens aanzienlijk hoger, terwijl de monteur had aangegeven dat de installatie vast veel goedkoper zou uitvallen.

Na mijn klacht/review werd ik gebeld en werd uiteindelijk een oplossing geboden: een nieuwe aanbieding voor de oorspronkelijke prijs. Bij de communicatie over de laatste oorspronkelijke prijs heb ik wel mijn voorwaarden meegegeven: duidelijke afspraken, op tijd aanwezig zijn en oplevering in de goede kleur. Daarover werd ik weer gebeld, want dat zou logisch zijn. Blijkbaar begreep men niet dat voor mij niets meer logisch was als het over klantvriendelijkheid bij ’t Stokertje gaat.
Uiteindelijk kreeg ik de bevestiging via mail van de door mij aangegeven voorwaarden en heb ik het laatste aanbod geaccepteerd. Uiteraard volgden hierop weer standaard mailtjes over de afgesproken datum en tijd. Daar heb ik maar niet meer op gereageerd.
Mij werd gevraagd om mijn review aan te passen. Mijn ervaring met de backoffice en de klantenservice blijft nog steeds hetzelfde. Uiteindelijk is de kachel naar volle tevredenheid geplaatst.

Medewerkers die thuis komen waren wel deskundig, vriendelijk en aanspreekbaar. Dankzij hun inzet is dan uiteindelijk de kachel naar volle tevredenheid geplaatst.

vette verkooppraatjes

offerte en planning duren maanden, afhandelen van klachten is ver beneden peil
Ook na indienen van een klacht wordt er weinig klantvriendelijk gehandeld.

Beste Andre,
Beste Andre,
Heel erg bedankt voor uw feedback, we zullen dit zeker een punt van aandacht laten zijn in de komende maanden zodat we het nieuwe plansysteem beter onder de knie krijgen en dit kunnen verbeteren.
Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken en bedankt voor uw medewerking. We zijn blij dat u in ieder geval heel erg tevreden bent over de kachel en de installatie. We wensen u nog veel stookplezier toe! Hartelijke groet, 't Stokertje Kachelparadijs

Kylian

We hebben ons vorig jaar in Orvelte laten adviseren over een houtkachel die zuinig is omdat we graag willen besparen. Het was erg druk maar we zijn toch erg vriendelijk geholpen en hebben goed... We hebben ons vorig jaar in Orvelte laten adviseren over een houtkachel die zuinig is omdat we graag willen besparen. Het was erg druk maar we zijn toch erg vriendelijk geholpen en hebben goed advies gekregen over de verschillende soorten kachels. Inmiddels is de kachel (we zijn voor een Beaufort 8 gegaan) geinstalleerd en zijn we elke dag aan het stoken. Een dikke pluim voor de installateur want hij heeft ons erg goed op weg geholpen omdat we nog niet zoveel stookervaring hadden. We hopen dat ons gasverbruik aardig omlaag gaat, maar zo niet dan hebben we er in ieder geval erg veel plezier van want de kachel brandt prachtig!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Kylian, bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons bedrijf, dat waarderen we heel erg! We wensen je nog veel stookplezier en een lage gasrekening. Hartelijke groet, 't Stokertje

L. B.

Pelletkachel gekocht, vervolgens blijkt bij defect gaan dat Stokertje geen dealer meer is en worden we niet geholpen en "doorverwezen" naar een of andere online site. Echt super. 1 met een griffel.

Lange wachttijd

Wanneer je een kachel verkoopt zorg dan ook dat je het wilt maken.

Geachte mevrouw Bouman,
Geachte mevrouw Bouman,
Graag willen wij het een en ander toelichten omdat het absoluut niet zo is dat wij u geen diensten willen verlenen maar dit helaas voor u niet de snelste en voordeligste oplossing is.
De reden hiervoor is, zoals eerder gezegd, dat we geen dealer van Edilkamin meer zijn. We begrijpen uit uw reactie dat u dit ons kwalijk neemt maar dit is een situatie die we 4 jaar geleden ten tijde van de verkoop in 2019 aan u helaas niet hadden kunnen voorzien. U heeft in 2019 bij ons een demomodel gekocht en er is sinds 2019 veel veranderd.
We kunnen nog wél het onderhoud aan uw kachel uitvoeren en reparaties verrichten maar omdat wij, omdat we niet meer tot het dealernetwerk behoren, niet meer op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen zijn onze monteurs niet voorzien van de meest recente informatie. Ook in het verleden, toen we nog wel dealer waren, was het zo dat pelletkachelhulp.nl de servicedienst van de fabrikant is in Nederland. De servicedienst van een fabrikant verzorgt de trainingen, bestelling van onderdelen, verspreiding van kennis en informatie én voert servicebezoeken uit op het moment dat een dealer het niet op kan lossen.
We begrijpen dat het mogelijk verkeerd op u overgekomen is omdat we door hebben verwezen naar een website, maar zoals aangegeven in de mail van onze afdeling werkplaats zijn zij niet zomaar een website maar hét aanspreekpunt voor garantie, reparatie en overige servicegevallen van EdilKamin in Nederland.
We willen u natuurlijk graag tevreden stellen dus als u toch graag wilt dat wij u verder helpen is het alternatief dat wij een monteur bij u langs sturen. Mocht het bij het eerste bezoek niet lukken om de problemen op te lossen en/of er nog ander problemen zijn zullen we alsnog door moeten verwijzen naar de Edilkamin specialist; pelletkachelhulp.nl. Omdat de kachel 4 jaar oud is en de garantie verstreken is op uw pelletkachel is dat voor u kostbaarder dan u meteen door te verwijzen naar hun.
We zien verder in ons systeem dat u geen contract met ons heeft voor het jaarlijkse onderhoud aan uw pelletkachel, waarschijnlijk heeft u hiervoor een ander bedrijf gevonden. Bij pelletkachelhulp.nl kunt u ook onderhoud uit laten voeren en zijn evt. onderdelen ook meteen te bestellen. Ons inziens is het efficiënter om onderhoud en reparatie door hetzelfde bedrijf uit te laten voeren.
Tot slot, willen we u onze excuses aanbieden voor het gegeven dat we geen dealer meer zijn maar hopen dat u na het lezen van onze toelichting begrijpt dat wij u doorverwijzen hebben in uw eigen belang.
We ontvangen graag uw reactie en mocht u nog gegevens of aanvullende informatie of diensten van ons nodig hebben dan helpen we u hier natuurlijk ook graag verder mee.
't Stokertje

Heb tot nu toe een zeer slechte ervaring met 't Stokertje
Op 27 februari heb ik een mail gestuurd over onderdelen van een kachel
Kreeg 1 maart bericht terug hierover over, men wilde graag...
Heb tot nu toe een zeer slechte ervaring met 't Stokertje
Op 27 februari heb ik een mail gestuurd over onderdelen van een kachel
Kreeg 1 maart bericht terug hierover over, men wilde graag de nr's van de onderdelen weten.
Hier gelijk op gereageerd en sindsdien niets meer van hun gehoord.
Nog 2x een mail gestuurd of ze al iets wisten, hier is niet op gereageerd.

N.a.v. deze beoordeling heeft 't Stokertje eindelijk gereageerd en heeft zijn excuses aangeboden.
Ik heb nu naar paar dagen wel de prijzen van de onderdelen doorgekregen.
Jammer dat je daarvoor eerst iemand slecht moet beoordelen.

Tot nu toe geen

Zorgen dat jullie op tijd reageren en zorgen dat jullie telefonisch te bereiken zijn.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Hoekstra, hartelijk dank voor uw review en feedback. We begrijpen uw reactie en redenatie maar een reminder of klacht bij onszelf is doeltreffender dan een review. Dan hadden we u ook... Beste meneer Hoekstra, hartelijk dank voor uw review en feedback. We begrijpen uw reactie en redenatie maar een reminder of klacht bij onszelf is doeltreffender dan een review. Dan hadden we u ook sneller kunnen helpen. Het probleem was namelijk dat de medewerker die voor u de aanvraag had gedaan nog geen reactie gekregen had. Zoals u gemerkt heeft, geven wij de informatie meteen door als wij een antwoord voor u hebben. In dit geval ging het over verschillende schijven. We hopen dat we u verder goed van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, 't Stokertje Kachelparadijs.