Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Koos Keizer

Voor service en garantie is het bedrijf op vakantie. Een kachel afleveren van € 8000,- ging uitstekend maar ons te woord staan over niet geleverde attributen is niet gelukt.
Terugbellen schijnt...
Terugbellen schijnt niet te kunnen.

Dure kachel verkopen

Service leveren

Geachte heer Keizer,
Wij ontvingen bericht van uw review over ons bedrijf via Feedback Company en ook via Google reviews aangezien u de review dubbel geplaatst heeft.
We vinden het...
Geachte heer Keizer,
We vinden het ontzettend vervelend dat het terugbelverzoek niet snel genoeg is opgepakt door ons. Daarvoor hebben we u dan ook onze excuses aangeboden, het is echter niet zo dat er geen sprake is van service en/of garantieverlening, uw conclusie o.b.v. een terugbelverzoek gaat ons inziens wel erg ver. We vinden het daarom erg jammer dat er door u geen klacht bij onze klantenservice ingediend is maar dat we via deze review moesten vernemen dat u ontevreden bent.
N.a.v. uw melding via Facebook hebben we meteen actie ondernomen en is er dezelfde dag nog contact geweest met onze verkoopmanager in Orvelte om een oplossing aan u voor te stellen.
We hopen en gaan er van uit dat u hier nu tevreden over bent maar helaas heeft u nog niet gereageerd op ons herzieningsverzoek. Als u nog vragen heeft dan horen we het graag op het bij u bekende mailadres.
Hartelijke groet, 't Stokertje.

S. Hekelaar

Prettige ervaring!

Snelle complete reacties op (aan)vra(a)gen, nette levering!

geen bijzonderheden

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Sander, bedankt voor de positieve beoordeling! Hartelijke groet, 't Stokertje

Veenstra

Geen goede ervaring met dit bedrijf

Gea Hooge

Een Dru Diablo Next gekocht. Zeer vriendelijk en kundig geadviseerd; tijdige levering en vakkundige installatie.

Vakkundigheid en vriendelijkheid

Beste Gea, bedankt voor de leuke review! Hartelijke groet, 't Stokertje

Jager Project Management

Proffesionele service en mooie producten. Kan deze zaak aan iedereen aanbevelen

Klantvriendelijk

Nvt

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Jager, hartelijk dank voor uw goede beoordeling, dat wordt door ons zeer gewaardeerd! We wensen u nog veel plezier met uw haard. Hartelijke groeten, 't Stokertje

Hester

Zeer deskundig en ervaren personeel, zowel in de winkel als bij de installatie. Veel vakkennis en goede adviezen bij de aankoop.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Hester, Bedankt voor de mooie woorden. We wensen u nog veel plezier met de kachel toe. Vriendelijke groet, 't Stokertje

jan

Haal regelmatig wat onderdelen voor een kachel en wordaltijd correct behandeld. Het meeste hebben ze in voorraad en kan het dandirect meenemen Prima service

Veel onderdelen op voorraad

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Jan, heel erg bedankt voor de complimenten. Dat wordt door ons erg gewaardeerd! Hartelijke groet, 't Stokertje

Jolanda

Uitstekend

Vriendelijke bejegening en goede, betaalbare kachels

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Jolanda, dankjewel voor de goede beoordeling. Vriendelijke groet, 't Stokertje

Annemiek

We zijn zeer goed geholpen. Het personeel weet waar ze het over hebben.

Professionaliteit

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Annemiek, bedankt voor de positieve waardering! Hartelijke groet, 't Stokertje

Karin Varambon-Roosjen

Na een bezoek in de sfeervolle showroom in Orvelte en na een goede uitleg van het personeel was de keuze snel gemaakt. De beaufort 6 is perfect qua formaat in onze middelgrote woonkamer en geeft een... Na een bezoek in de sfeervolle showroom in Orvelte en na een goede uitleg van het personeel was de keuze snel gemaakt. De beaufort 6 is perfect qua formaat in onze middelgrote woonkamer en geeft een aangename warmte. Qua look past hij erg mooi, blij mee! De installatie verliep soepel en van de installateur kregen we de benodigde informatie zodat we de kachel op de juiste manier kunnen stoken.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste mevrouw Varambon-Roosjen, heel erg bedankt voor de positieve waardering! We wensen u nog veel plezier toe met de Beaufort houtkachel. Hartelijke groet, 't Stokertje