Ad

Alles ging volgens planning

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw review en tot de volgende keer.

M Fris

Afhandeling van retouren is ondermaats. Ik wacht nu al meer dan 40 dagen op mijn geld: de wet schrijft een maximum van 14 dagen voor. Aandacht voor privacy is zwaar ondermaats, ik denk niet dat ze... Afhandeling van retouren is ondermaats. Ik wacht nu al meer dan 40 dagen op mijn geld: de wet schrijft een maximum van 14 dagen voor. Aandacht voor privacy is zwaar ondermaats, ik denk niet dat ze de AVG ook maar doorgebladerd hebben.

Breed assortiment, lage prijs.

Hou je aan de wet!

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Onze excuses voor het late terugstorten van uw 12,95 euro. Het was eerlijk gezegd aan onze aandacht ontsnapt. Maar dankzij uw review werden we eraan herinnerd en hebben het bedrag gelijk naar u... Onze excuses voor het late terugstorten van uw 12,95 euro. Het was eerlijk gezegd aan onze aandacht ontsnapt. Maar dankzij uw review werden we eraan herinnerd en hebben het bedrag gelijk naar u teruggestort. U had ook rechtstreeks kunnen mailen naar onze firma maar als u dit prettiger vind, ook goed. U heeft al eerder klachten gehad over iets anders waar u bij deze review op inhaakt.
Marco schrijft: Helaas, ik kan de zending niet in ontvangst nemen.
De eerste bezorging heb ik gemist, en ik kan bij GLS alleen een alternatief opgeven als ik me accoord verklaar met gegevens verzameling door GLS. Hardstikke illegaal, daar ga ik niet aan meewerken.
Dus helaas, door jullie keuze van een (op privacy gebied) dubieuze bezorger, kan de transactie niet doorgaan. Gaarne zie ik restitutie tegemoet.
Stofzuigerzakkenexpert schrijft: Na uw klacht hebben we uw bestelling laten retourneren door GLS. Het lijkt me logisch dat een vervoerder gegevens van u nodig heeft zoals uw adres en e-mailadres om het pakket goed te kunnen bezorgen in overleg met u.
Mocht u nog willen weten welke aandacht wij aan AVG en privacy besteden dan kunt u dat allemaal teruglezen op onze website: https://www.stofzuigerzakkenexpert.nl/privacybeleid.html

Paul van Rijswijk

Helaas zakken passen niet en mag zelf de retourkosten betalen , nog nooit eerder meegemaakt bij een online bestelling.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

We hebben bij alle stofzuigerzakken en -onderdelen vermeld voor welke typenummers en merken de zakken geschikt zijn. Als daar vragen over zijn dan staan we klaar om advies te geven. Als u dan toch... We hebben bij alle stofzuigerzakken en -onderdelen vermeld voor welke typenummers en merken de zakken geschikt zijn. Als daar vragen over zijn dan staan we klaar om advies te geven. Als u dan toch verkeerde zakken besteld dan is dat uw eigen verantwoordelijkheid. Als we dan vervolgens aanbieden dat u ze retourneert op eigen kosten en wij de zakken omruilen en de goede zakken op onze kosten opsturen zijn wij beslist niet onredelijk. Sturen we zelf de verkeerde zakken op dan is het onze fout en zullen we dat ten alle tijde kosteloos oplossen. Maar dat is in uw geval niet zo.

Floor Van Ipenburg

Ene dag besteld en andere dag al in huis.

Snelle en nette levering

Petra

Goede producten en snelle levering.

Snel

Nog niet gevonden.

Xx

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

We scoren niet heel hoog maar er was wat verwarring. We waren een weekje gesloten en dat heeft mevrouw niet gelezen waardoor ze een beetje in paniek raakte. Na onze vakantie hebben we zakken... We scoren niet heel hoog maar er was wat verwarring. We waren een weekje gesloten en dat heeft mevrouw niet gelezen waardoor ze een beetje in paniek raakte. Na onze vakantie hebben we zakken omgeruild die mevrouw te groot vond en een vergeten artikel alsnog nagestuurd. Ze gaf ons eerst een rapportcijfer 2 maar heeft dat inmiddels gelukkig herzien. Dank u wel daarvoor!

Lijkt op de stofzuiger speciaalzaak in Hilvdersum van vroeger waar ik regelmatig kwam.. Prima initiatief dus. Jammer dat
ik geen antwoord krijg op mijn vraag:
Verkoopt u ook Active...
ik geen antwoord krijg op mijn vraag:
Verkoopt u ook Active air refresh filters (koolfilters) voor de Nilfisk King 540 ?
Is verzending naar Spanje ook mogelijk?
Hopelijk komt er nog een antwoord dan kan
ik een bestelling plaatsen.

vfagen van toekomstige clienten beantwoorden

Goedemiddag Else,
Wat jammer dat u ons antwoord op uw vraag over de koollstoffilters niet gezien heeft. Is dit bericht misschien in uw map met ongewenste berichten terecht gekomen?
U...
Goedemiddag Else,
U heeft vanmorgen een bestelling geplaatst waarvoor hartelijk dank. Ik vraag me alleen af hoe u ons allemaal vijven en zessen kunt geven terwijl de bestelling nog verzonden moet worden??? Andere mensen lezen deze beoordeling ook.

Karel van Leeuwen

Te vasthoudend mbt review geven

prijs

sneller leveren en niet zeuren als iemand geen review wil geven

hugo

Goed en accuraat.

Misleiding aangezien er Miele producten op de site staat en vervolgens iets universeel krijgt. Verder pakket gekregen in een armzalige Haribo doos.