Eric Flinterman

Uitstekende service na niet geleverd artikel

Snelle reactie op mail.

Bezorger verplichten een bericht achter te laten bij welke buren een bestelling is afgeleverd.

Leijtens

Bestelling terug gestuurd om daarna geld niet terug te krijgen. Na meerdere keren mailen blijven ze aangeven niks te hebben ontvangen. Lekker makkelijk Dus tip van mij, stuur aangetekend retour !

Eerlijk zijn over retour gekomen producten

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Best Romie, hartelijk dank voor je review. De cijfers zijn niet erg mooi :-( Maar ik begrijp je teleurstelling. We hebben inderdaad al een aantal keren gemaild. Je gaf aan dat je het pakje zonder... Best Romie, hartelijk dank voor je review. De cijfers zijn niet erg mooi :-( Maar ik begrijp je teleurstelling. We hebben inderdaad al een aantal keren gemaild. Je gaf aan dat je het pakje zonder afzender verstuurd hebt. Helaas is het nooit bij ons aangekomen. Wij hebben geen reden om daar oneerlijk over te zijn. Weet je wel zeker dat je het naar het goede adres hebt gestuurd? Als een pakje zoekt raakt bij PostNL en PostNL kan de afzender achterhalen dan sturen ze het retour. Een pakje aangetekend versturen hoeft echt niet maar met track en trace is wel handig. En nogmaals; we hebben aangegeven dat als je pakje toch nog bij ons binnen komt, we je dit laten weten en je bestelling uiteraard terug betalen.

rudi everaarts

Makkelijk bestellen via website

artikelen bestellen via type nummer
veel artikelen met goede beschrijving

n.v.t

normaal huisgezin

Uitstekende service. Een schroefbus voor de stofzuiger besteld. Was supersnel geleverd. Kortom, ben zeer tevreden.

Goede service en normale schappelijke prijzen

Niet van toepassing

M.B

Top

Klantvriendelijkheid op en top.

Gisela v Scheibler

Snel ontvangen stofzuigerzakken
Nog even gebeld voordat ik bestelling plaatste en heel vriendelijk te woord gestaan zonder lange keuzemenu s
Bestelling ging zeer soepel goed lezen welk...
Snel ontvangen stofzuigerzakken
Bestelling ging zeer soepel goed lezen welk artikel en merk je hebt v stofzuiger
En op vrijdag besteld en op dinsdag vanwege Paasmaandag keurig door GLS afgeleverd volgens tijdstip v track and trace
Ze zijn goedkoop en goede kwaliteit

Snelle levering en factuur in de verpakking

Is mijn eerste bestelling
Voorlopig kan ik wel jaar voorruit met stofzuigerzakken

Belabberde kwaliteit, slechte informatie en slechte service: filters passen niet in de stofzuiger waar ze voor verkocht worden

Goedkoop

Filters komen kapot aan (plastic afgebroken), filters passen niet in de stofzuiger (te groot en te dun waardoor het filter niet goed afsluit), ze proberen de klant te schuld te geven van niet... Filters komen kapot aan (plastic afgebroken), filters passen niet in de stofzuiger (te groot en te dun waardoor het filter niet goed afsluit), ze proberen de klant te schuld te geven van niet passende filters

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Ook al probeer je nog zo goed je best te doen, er zijn altijd wel mensen waarbij het soms verkeerd gaat. Het geld is al lang weer teruggestort naar de klant. Ik hoop dat ze elders wel naar... Ook al probeer je nog zo goed je best te doen, er zijn altijd wel mensen waarbij het soms verkeerd gaat. Het geld is al lang weer teruggestort naar de klant. Ik hoop dat ze elders wel naar tevredenheid geholpen worden.

Hannie Sleegers

Zeer goed en betrouwbaar.

Zijn er voor de klant. Luisteren en zijn oplossingsgericht.

Geen.

Evelien Bosma

Uitgebreid assortiment en een snelle levering.
En last but not least Een uitstekende klantenservice.
Dieta bedankt voor wat je hebt gedaan. Helemaal top.

Snelle levering.
Uitstekende klantenservice

Ga zo door....

Elisa

Prima service. We waren het afdekplaatje van ons kralengordijn kwijtgeraakt en we kregen direct een nieuwe opgestuurd. De kwaliteit van het product is ook heel goed.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en nog veel plezier met het vliegengordijn!