tevredenheid over product

C. Jochems

Scherpe prijs, goede kwaliteit.

Keistod

Ik heb mijn bestelling een week geleden geplaatst, maar steeds heb ik het niet gekregen.

Op het Roodt

Ik heb 2 augustus stofzuiger zakken besteld en betaald, maar nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
17-8-2018 Ik heb vandaag mijn stofzuiger zakken correct ontvangen zoals door U in de...

Correcte levering en correspondentie over het verloop van de bestelling.

Eerst leveren en dan om een review vragen

gerard

Beste mensen
Bedankt voor het annuleren van de bestelling stofzuigerzakken en het terugstorten van het bedrag. Dat is service!

Tysa b.v.

Door een foutje van mij (mail over het hoofd gezien) heb ik eerst een negatief review gegeven. Dit is nooit de bedoeling geweest. Heb zelf ook een bedrijf en zou het erg vervelend vinden wanneer mij...

Zeer eenvoudig de juiste stofzuigerzakken te vinden waardoor bestellen zeer eenvoudig gaat.

Kevin

Het bedrijf heeft meteen na de vakantieperiode het product verstuurd en een mail gestuurd over eventuele misverstanden.

Ingesproken bericht van het bedrijf tijdens vakantie voor als de klant het via internet niet heeft kunnen zien.

Snelle levering van de bestelde producten, zeer tevreden!

snelle levering, ziet er goed uit

geen!

s

Ik wist niet precies welke zakken ik nodig had voor mijn stofzuiger. Heb het bedrijf opgebeld en werd netjes geholpen.
Ik heb de zakken gelijk besteld en had ze de volgende dag al in huis

R. Weterings

Eerste bestelling die ik geplaatst heb bij dit bedrijf.

Snelle en correcte levering.

Geen.