Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Duijndam

Ik had een vraag per mail gestuurd en werd binnen 10 minuten gebeld voor uitleg, geweldig!!
Daarna mijn bestelling geplaatst en ik had alles de volgende dag keurig netjes binnen. Zeer tevreden!!

Perfecte en snelle service

Nee, topbedrijf

W. Verbakel

Goede website, waarop de producten van CleanMaster goed te vinden zijn.
Ondanks dat mijn systeem van 1998 is, zijn vervanging producten nog te koop.
Nieuwe stofzuiger met motor ziet er...
Goede website, waarop de producten van CleanMaster goed te vinden zijn.
Ondanks dat mijn systeem van 1998 is, zijn vervanging producten nog te koop.
Nieuwe stofzuiger met motor ziet er beter uit dan de 2de motor die ik in 2006 heb gekocht.
Ik hoop dat de levensduur minstens zo lang is als de 2de motor, door de koeling fan op de motor as.

Pluspunten over dit bedrijf

Antwoord onmiddellijk op vragen.

Nee.

Heb al 13 jaar stofzuig systeem. Werkt zeer goed

Pluspunten over dit bedrijf

regaeert zeer snel op email en bestelling

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Correct geleverd, zoals besteld!

Pluspunten over dit bedrijf

Overzichtelijke site met goede beschrijving!

Hans Kramer

Reeds meerdere malen een bestelling geplaatst bij BEAM. Zoals gebruikelijk ook nu weer gelijk de volgende dag geleverd.

Pluspunten over dit bedrijf

Vriendelijke medewerkers, zijn zeer service gericht. Een klein foutje in bestelling werd gelijk gecorrigeerd en opnieuw geleverd.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Geen verbeterpunten, mijn ervaringen zijn alleen positief geweest.

Wil van den Aker - Rodenburg

Stond bij Beam aan de deur, deze zou open moeten zijn maar was gesloten wegens te weinig personeel (vakantie). Vond dit niet leuk, voor niets van Haaren naar Oirschot geweest! Volgende dag opgebeld... Stond bij Beam aan de deur, deze zou open moeten zijn maar was gesloten wegens te weinig personeel (vakantie). Vond dit niet leuk, voor niets van Haaren naar Oirschot geweest! Volgende dag opgebeld en gezegd wat ik mee gemaakt had. Ik kwam voor stofzuigzakken en deze werden gratis naar mij opgestuurd omdat ik voor niets geweest was. Goed opgelost!

Pluspunten over dit bedrijf

Zie hierboven onder het kopje ervaring. Ze hebben/hadden het prima opgelost, is niet leuk maar kan gebeuren zullen we maar zeggen.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Is het misschien een idee om tijdens de vakantieperiode aangepaste openingstijden in te voeren en dit goed opvallend en duidelijk op de website te vermelden. Dan kan personele bezetting tijdens de... Is het misschien een idee om tijdens de vakantieperiode aangepaste openingstijden in te voeren en dit goed opvallend en duidelijk op de website te vermelden. Dan kan personele bezetting tijdens de vakantieperiode geen (groot) probleem meer zijn.

Nico Deinum

Goed advies en snelle levering.
Producten zin helemaal naar tevredenheid.
Nico Deinum.

Producten op maat

Maatvoering bij artikelen

njm merksplas

Prima online hulp en snelle levering van het onderdeel

online chat voor hulp

Onderdeel gezocht en goed gevonden