Catsz.design

Super service! , nemen gelijk contact op als ze niet helemaal aan de door jouw gevraagde producten kunnen voldoen

Mooie kwaliteit, goede service

Caroline Ulrici

I ordered raw katoen for my paintings. I am amazed by the choice they have. The price/quality is good. I would have liked to receive it rolled as folded is not idéal for stretching afterwards.

Choice, delivery timing, price/quality

Marjon van Bemmelen

Pien

Ik had per ongeluk stof gekregen die 20 cm smaller was dan bedoeld. Kan gebeuren. Na een belletje kreeg ik direct de 4 meter stof die ik nog tekortkwam toegestuurd. Kon gelijk verder met mijn... Ik had per ongeluk stof gekregen die 20 cm smaller was dan bedoeld. Kan gebeuren. Na een belletje kreeg ik direct de 4 meter stof die ik nog tekortkwam toegestuurd. Kon gelijk verder met mijn project. Top service!

Goede service

Joop de Haan

Ik koop al jaren stof bij dit bedrijf meestal voor halloween evenementen. en ben altijd zeer tevreden met de kwaliteit

betaalbaar en grote keuze

Emma

Toen de kleur van de stof niet helemaal juist was, mocht ik het toch omruilen terwijl dat normaal niet mogelijk is. Heel fijn!

Prettige communicatie.

Rob Mooij

Keurig volgens afspraak

Vlotte levering

Gijsbert shouten

Snelle levering..

Niet te duur in vergelijking met andere bedrijven

Tonnie Janssen-Engelen

Bestelde eenvoudig kaasdoek en meteen een berichtje of ik de 2 mtr doeken per meter wilde. Dat is een heel actieve benadering

Ja, de actieve benadering en meteen de dag later geleverd zoals ik het wilde

Patberg

Correct