Amelie

Op bestelling mondkapjes mogen maken. Erg mooie katoen.

Verpleegsterskatoen

Dirk

Met velboa dierenprint onze oude barkrukken gepimpt. Zien er mega mooi uit! Al veel complimenten mogen ontvangen

Velboa dierenprint

Jazz

Fan van jullie interieurstoffen. Elk seizoen probeer ik andere kussenhoesjes te maken. Leuke stoffen besteld voor ons zomerse interieur. Heel blij mee!

Interieurstof

Benthe

Weer zeer tevreden met jullie stoffen

Wafel, hydrofiel

Goedele

Zeer content

Een hele stapel stoffe

José

Een orderwaarde van 29,95 maar dat is voor miljn geen probleem.

Garbadine

Mariska

Ik bestel mijn Nooteboom stoffen op Stoffenwinkel.nl. Snel geleverd, prima prijzen.

Nooteboom tricot

Gert

Voor kleinere bestellingen ga ik altijd naar Driessen stoffen. Heb ik wat meer nodig van een bepaalde stof, dan bestel ik bij Stoffenwinkel.nl. Dit vanwege de minimale ordrwaarde van 29,95. Bij... Voor kleinere bestellingen ga ik altijd naar Driessen stoffen. Heb ik wat meer nodig van een bepaalde stof, dan bestel ik bij Stoffenwinkel.nl. Dit vanwege de minimale ordrwaarde van 29,95. Bij grotere afname zeer professioneel geholpen.

Diverse partijstoffen

Faaij

Bestelde verschillende stoffen maar kunnen niet leveren waar je om vraag. Ze zouden de print niet kunnen zien dus het is een vraag wat je thuis krijgt.

Welke stoffen heeft u besteld?

Verschillende katoenen stoffen zowel effen als met print

krista

Lang wachten op levering besteld op 13mei 2020 en betaald en tot op heden niks ontvangen zelfs geen antwoord op email die ik stuurde

stoffen voor mondmaskers