Sandra

Super voordelig groot assortiment

Mondkapjes

Ilze

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Katoen met voorbedrukte mondkapjes

Ans

Toffe stoffen

Mondkapjes voorbedrukt

MP

Vreselijk

Welke stoffen heeft u besteld?

Lang moeten wachten op bestelling, hoorde maar niks, ook geen reactie op mail. Uiteindelijk heb ik ze weer gemaild en mijn bestelling geannuleerd. Pas 2 dagen na mijn mail met de annulering werd... Lang moeten wachten op bestelling, hoorde maar niks, ook geen reactie op mail. Uiteindelijk heb ik ze weer gemaild en mijn bestelling geannuleerd. Pas 2 dagen na mijn mail met de annulering werd mijn bestelling voor verzending aangeboden bij post.nl.
Weer gemaild en duidelijk aangegeven waarom ik annuleerde en boos ben. Heel boos! Niks, nopes nada. Heb ze in duidelijke bewoordingen weer gemaild en laten weten wat ik van hun werkwijze vind, ook dat ik het pakje niet zal aannemen. Heb het laten bezorgen bij post afhaalpunt waar ik het niet zal afhalen.
Geannuleerd is geannuleerd. Koop nooit meer iets bij deze zaak!

Jacco

Slechte levering , slechte klantenservice.
De 15e besteld met daarbij vermeld dat het product vanaf 20 mei geleverd kan worden.
Vanaf 23 mei zou het dus binnen moeten zijn.
Meerdere...
Slechte levering , slechte klantenservice.
Vanaf 23 mei zou het dus binnen moeten zijn.
Meerdere keren na de 23e gebeld en elke keer word er belooft dat het waarschijnlijk morgen binnen moet zijn.
De geloofwaardigheid word steeds slechter want het is nu de 28e en er word gezegd dat het nog maximaal 5 dagen kan duren.
Maar over restitutie kunnen we het na die 5 dagen pas hebben.
Erg twijfelachtig en erg slecht dat je het pas na 13 dagen te laat over restitutie kunt hebben.
We wachten nog maar af , dat is het enige wat we kunnen doen , want begrip voor onze kant is er zo goed als niet

Mondkapjes stof

Vida Sacul

Vandaag mijn stoffen binnen gekregen, 2 katoenenen stoffen waren niet meer op voorraad dus hebben ze andere op gestuurd. Wel netjes voor gebeld. Ik heb daarnaast een witte stretch stof besteld,... Vandaag mijn stoffen binnen gekregen, 2 katoenenen stoffen waren niet meer op voorraad dus hebben ze andere op gestuurd. Wel netjes voor gebeld. Ik heb daarnaast een witte stretch stof besteld, helaas niet zoals ik had verwacht... daarnaast is ook een van de katoenen stofjes met ruitjes totaal niet wat ik had verwacht. Ik zei aan de telefoon dat ik van zachte kleuren hield, ik heb nu donker paars en donker roze. Dat is dus wel teleurstellend. Ze zijn wel klantvriendelijk, maar ik bestel in vervolg toch liever ergens anders.

Welke stoffen heeft u besteld?

Katoen stof met stippen, katoen stof boerenbont ruitje, Pique stof stretch uni wit.

Roowaa

Mooien stoffen ik krijg van u. Dank u wel.

Roowaa

Loraine

De skai is erg mooi, stoelen opnieuw bekleed.

Skai

Esther

Elke keer weer blij met jullie stoffen. Bedankt voor de goede service!

Welke stoffen heeft u besteld?

Piquet stof, boord, french terry met en zonder print

Fie

Blij met de stoffen. Kleuren zijn erg mooi

Welke stoffen heeft u besteld?

Stof met schedels en neon kleuren