Binnert

Prima shop, goede aftersales. DHL heeft het laten zitten door na het weekend te leveren.... daar gaat je "vandaag besteld morgen geleverd" .

MB

Bij eerste ingebruikname zijn er van de kader 2 hoekjes afgebroken. Op de handleiding staat niet vermeld dat je de klemmen met wat tegendruk moet openen .

MB

Prima, snelle levering

Ejaz Syed

Ik heb een stoepbord besteld maar wist niet dat de lever tijd was 5 - 6 weken. Later na overleg met Nick Verstijlen heeft Focus Green heel snel een andere stoepbord tot mijn tevredenheid geregeld.

De website is helder en toegankelijk. De bestelling en afhandeling verliep soepel. Helaas deed de bezorging er langer dan verwacht over en kwam de verzending 1 dag te laat op de plek van bestemming.

Snel geleverd en ook rekening gehouden met een alternatieve door ons gevraagde leverdatum! Bord ziet er perfect uit en was gemakkelijk in elkaar te zetten!

Echte Bakker Eising

Snelle levering, overzichtelijke website

Netjes verpakt

Door onze fout meting, is stoepbord opgehaald en een goede snel ontvangen. Zeer goede service en vriendelijk geholpen.
Twee dagen later nieuw stoepbord ontvangen, nu met de juiste afmetingen....