Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Het Koffieblik

Alles snel en makkelijk geregeld

heer Akim Bwefar

Door de drukte bleek er niet voor 17:00uur bezorgd te kunnen worden. dit zag ik de volgende ochtend waardoor ik er zelf achteraan moest om er een zaterdagzending van te maken naar mijn privé... Door de drukte bleek er niet voor 17:00uur bezorgd te kunnen worden. dit zag ik de volgende ochtend waardoor ik er zelf achteraan moest om er een zaterdagzending van te maken naar mijn privé adres.
Het zou prettig zijn als dat net als de Corona melding op de site aangegeven werd.

mevrouw Simone Vellinga

Deze leverancier van stoepborden komt zijn afspraken WEL na! Er zijn bedrijven die reclame maken dat ze de volgende dag leveren en dat het product op voorraad is.... na de bestelling blijkt dit niet... Deze leverancier van stoepborden komt zijn afspraken WEL na! Er zijn bedrijven die reclame maken dat ze de volgende dag leveren en dat het product op voorraad is.... na de bestelling blijkt dit niet zo te zijn en krijg je bericht dat het over een week in productie gaat.... makkelijk ... Dit bedrijf vooraf gecontracteerd en duidelijke uitleg gekregen en snel verzonden

mevrouw aafke Ligthart

Ik had een stoepbord a1 besteld waarvan duidelijk stond dat deze opr voorraad was en vervolgens werdt ik gebeld..(keurig netjes meedenkend telfoongesprek) dat hij niet meer op voorraad was en ik had... Ik had een stoepbord a1 besteld waarvan duidelijk stond dat deze opr voorraad was en vervolgens werdt ik gebeld..(keurig netjes meedenkend telfoongesprek) dat hij niet meer op voorraad was en ik had hem al betaald.vondt ik toch misleidend.

Chefs Tafel

Overzichterlijk en sneld besteld en bezorgd. Top?

heer Jan Jansen

Prima geregeld alleen datum bezorging was een dag later dan vermeld.

heer alex troffaes

Prima !

Sjaak Werkhoven

Prima producten, prima prijzen.

mevrouw Maureen Floris

Duidelijke site, goede klantenservice