Erwin

Nog niets ontvangen....

Nieck van Hout

Nadat de levering niet was aangekomen heb ik contact gezocht. De meneer van kliklijstenhandel heeft mij toen direct gebeld op dit op te lossen. Nieuwe lijsten opgestuurd om zo de zending sneller te... Nadat de levering niet was aangekomen heb ik contact gezocht. De meneer van kliklijstenhandel heeft mij toen direct gebeld op dit op te lossen. Nieuwe lijsten opgestuurd om zo de zending sneller te laten verlopen. Al met al fijn dat het toch nog allemaal zo snel geregeld kon worden.

Marion Vissers

Geen goede ervaring .Ik heb geen factuur ontvangen na de bestelling.
Op 7 febr zijn de pinrollen betaald en ik heb deze nog niet ontvangen.

Reactie Stoepbordenhandel:

Goedemiddag!
Goedemiddag!
Vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw order. Toen wij er achter kwamen dat de zending nog niet geleverd was via DHL hebben wij gelijk 4 nieuwe dozen toe gezonden en zijn deze gelukkig direct 1 werkdag later geleverd.
Vanuit onze kant dus nogmaals excuses, echter helaas overmacht situatie door transporteur die het pakket niet in goede orde heeft kunnen afleveren.
Nogmaals dank voor begrip!
Groeten Signerie afdeling Verkoop

Ronald Weenk

De lijst was beschadigd

Halil Orucu

Heel goed

Arend Flier

Op zich redelijk. Op site was een bord leverbaar binnen enkele dagen. Dit bleek enkele weken te zijn

Order gewisseld met ander bord

actief klant informeren over levertijd en alternaieven

Ciska Velthorst

T Schipper

Goede ervaring. wordt correct afgehandeld

Edith Groot zwaaftink

Femke van den Akker