anoniem

Persoonlijke uitleg en klantgerichte service

Square Circle Media

Super goed en snel!

Lucas

Goede prijs en nog betere service.

R. Terhaar

Ik heb een bureaustoel gekocht die helaas niet meer beschikbaar was hoewel deze wel op de website als voorradig aangemerkt stond; dat is wellicht een puntje van aandacht. Uiteindelijk heb ik tegen... Ik heb een bureaustoel gekocht die helaas niet meer beschikbaar was hoewel deze wel op de website als voorradig aangemerkt stond; dat is wellicht een puntje van aandacht. Uiteindelijk heb ik tegen een kleine bijbetaling een andere (betere) stoel kunnen krijgen. Dankzij het meedenken met de klant van dit bedrijf is alles goedgekomen en gebruik ik nu een stoel van goede kwaliteit waar ik veel plezier aan heb; deze heeft voor mij een perfecte hoogte dankzij de grotere gasveer die er in gezet is. Overleg en communicatie zijn goed. Levering aan de deur ook prima volgens afspraak.

HD

Prima service snelle correcte levering goede prijs kwaliteit verhouding van stoelen

Marine

Netjes afgeleverd door het bedrijf zelf. Het kan toeval zijn maar de NPR-bureaustoel Las Palmas zit gelijk zeer comfortabel, zonder ook maar iets aan de instellingen te veranderen. Comfortabel... Netjes afgeleverd door het bedrijf zelf. Het kan toeval zijn maar de NPR-bureaustoel Las Palmas zit gelijk zeer comfortabel, zonder ook maar iets aan de instellingen te veranderen. Comfortabel zitten is van belang als je, zoals ik, de hele dag thuiswerkt. Ik heb dus alle knopjes/hendels nog niet uitgeprobeerd. Overigens, de multifunctionele wielen zijn zeker geschikt voor gladde vloeren (bij mij laminaat). Zelf afleveren is verstandig beleid, want dan hou je als bedrijf zicht op de kwaliteit daarvan. Blij dus.

Marga Beumer

Prima bedrijf en goede, hulpvaardige contactpersoon.

Meijers

Denkt mee, adviseert prima, betrouwbaar, houd zich aan de afspraken.