2021 beoordelingen

Snelle service

Mevr.L.M

Alles keurig netjes geregeld

Heldere site, duidelijke foto's

heb ik nog niet gevonden

Ldw

Super goed!

Jullie leveren erg snel en voor zeer schatbare prijs! Ik heb met jullie voorbeelden ons ideale trouwkaart kunnen maken! 😊 Wij wonen in België en jullie klantvriendelijkheid, snelheid en... Jullie leveren erg snel en voor zeer schatbare prijs! Ik heb met jullie voorbeelden ons ideale trouwkaart kunnen maken! 😊 Wij wonen in België en jullie klantvriendelijkheid, snelheid en betrouwbaarheid is ook voor levering in het buitenland op en top!

Geen verbeterpunten, doe zo verder

Linda

Hele mooie stijlvolle trouwkaarten!

Goede service!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat je zo'n goede ervaring met ons had. Ik wens je nog een fijne voorbereidingstijd voor je bruiloft!
Groetjes, Jorina
Team Stijlvolle Trouwkaarten

Irene

Zeer goed

Alles is duidelijk en snel

Nvt

Susanne

Tot nu toe alles heel vlot verlopen. Mooie producten, snelle levering

Alles vlot en netjes

alles tip top

Eveline

Super

Er was een probleem met mijn kaartjes. Het pakketje was beschadigd waardoor een aantal kaarten gekreukt waren. Daarnaast waren mijn kaartjes verkeerd gedrukt. Ik stuurde een mail en een kwartier... Er was een probleem met mijn kaartjes. Het pakketje was beschadigd waardoor een aantal kaarten gekreukt waren. Daarnaast waren mijn kaartjes verkeerd gedrukt. Ik stuurde een mail en een kwartier later kreeg ik reactie. Mijn probleem werd onmiddellijk opgelost. De kaarten werden kosteloos opnieuw gedrukt en verstuurd. Ook al loopt het eens mis, dan ben je verzekerd van een directe oplossing. Top service!

De verpakking kan iets beter. Kaartjes zitten los in de doos.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor de 5 sterren!!
Thanks voor de 5 sterren!!
Wat vervelend om te horen dat het pakketje beschadigd was, maar super dat het zo goed opgelost is! We geven de complimenten door aan de collega's van de klantenservice.
Groetjes, Jo-Anne

Jeroen en Caro

Uitstekend

Mooie kaarten voor een redelijke prijs .

Spellingscontrole invoeren bij de geschreven/ getypte tekst. Dit ivm typfouten e.d.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Heel erg bedankt voor je positieve review!
En bedankt voor je tip rondom spellingscontrole, we nemen het mee.
Groetjes, Jo-Anne

Gerard

Goede en soepele ondersteuning.

Prima 'meedenken' en advisering

Duidelijker de kosten aangeven.