2029 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

2029 Reviews

David

Vlotte levering, goede diensten!

Snel trouwkaart in handen, vriendelijke klantenservice.

Pieter

Mooie trouwkaarten besteld. Met de tool op de website hebben wij onze kaarten helemaal naar smaak kunnen ontwerpen. De klantenservice heeft ons snel geholpen en heeft vlot een extra icoon voor ons... Mooie trouwkaarten besteld. Met de tool op de website hebben wij onze kaarten helemaal naar smaak kunnen ontwerpen. De klantenservice heeft ons snel geholpen en heeft vlot een extra icoon voor ons toegevoegd. Ook de mogelijkheid om een proefdruk te maken is erg fijn, zeker om de kaart op verschillende papiersoorten in het echt te zien. Kortom, een erg fijne ervaring!

Veel mogelijkheden om de kaart naar smaak aan te passen of helemaal zelf te ontwerpen. Goede service. Mogelijk om een of meerdere proefdrukken te bestellen en bij de proefdruk werd een... Veel mogelijkheden om de kaart naar smaak aan te passen of helemaal zelf te ontwerpen. Goede service. Mogelijk om een of meerdere proefdrukken te bestellen en bij de proefdruk werd een voorbeeldsetje met papiersoorten meegestuurd.

Mogelijkheid om eigen plaatjes te uploaden beperkt: het lukte niet om een plaatje zonder achtergrond te uploaden.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide positieve review! Fijn dat de klantenservice zo goed geholpen heeft. Een proefdruk bestellen is inderdaad heel handig, zo weet je zeker dat je trouwkaart naar wens is!... Dankjewel voor je uitgebreide positieve review! Fijn dat de klantenservice zo goed geholpen heeft. Een proefdruk bestellen is inderdaad heel handig, zo weet je zeker dat je trouwkaart naar wens is!

Hermine

Fijn, meedenkend bedrijf

Denken goed mee in het ontwerp als dingen niet lukken.
Wij hadden een tegenvaller met PostNL waarbij dit bedrijf enorm goed heeft meegedacht. Fijne service

Geen verbeterpunten

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Super bedankt voor de sterren! Fijn dat we zo goed met je hebben kunnen meedenken. Succes met de verdere voorbereidingen!

Annabelle

Zeer goed

Experts van bedrijf die in je collectie je ontwerpen kunnen verbeteren

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor het schrijven van deze positieve review en dankjewel voor je complimenten!
Groetjes, Jorina
Team Stijlvolle Trouwkaarten

Gerdien

Veel keuze, gebruiksvriendelijke site, goede klantenservice

Goede klantenservice, pro-actief en meedenkend

Uitgebreidere extra's bij de kaarten, zoals invoegkaartjes enz..

Shannon

Dikke aanrader!

Mijn ervaring met de klantenservice was erg fijn en positief.
Toen de trouwkaarten binnen kwamen zag ik dat er een kleur verschil was met het proefdruk kaartje.
Er werd mee gedacht en er...
Mijn ervaring met de klantenservice was erg fijn en positief.
Er werd mee gedacht en er kwam een oplossing. Ik zou iedereen stijlvolle trouwkaarten aanraden omdat ze super behulpzaam zijn en met je mee kijken als je iets wilt veranderen aan je ontwerp.
De kwaliteit is mooi en de klantenservice reageert heel snel. Ik zeg een dikke aanrader!

Nvt

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor de 5 sterren en je uitgebreide, positieve review!
We zijn blij dat de service je zo goed bevallen is. De complimenten geven we door aan onze collega's van de klantenservice....
Thanks voor de 5 sterren en je uitgebreide, positieve review!

Shannon Hoogesteger

Goede service

Oplossingsgericht en meedenkend

M.

Veel tips via mailing ontvangen! Daarnaast zeer snelle en uitstekende service via klantenservice, denken mee in oplossingen

Zeer vlotte en behulpzame klantenservice!

niet altijd dezelfde medewerker als reply op een mail. Echter beïnvloedde dit niet de gevraagde hulp of het advies.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Heel erg bedankt voor je complimenten, deze zullen we zeker vertellen aan de collega's van de klantenservice!

Angela

Makkelijk te ontwerpen en vele mogelijkheden

genoeg keuze mogelijkheden en keurig ingepakt

DHL heeft mijn pakket met trouwuitnodigingen in de papierkliko gegooid toen ik niet thuis was, als ik geen camera in de tuin had, had ik dit nooit geweten en lagen ze nu ergens klaar om gerecycled... DHL heeft mijn pakket met trouwuitnodigingen in de papierkliko gegooid toen ik niet thuis was, als ik geen camera in de tuin had, had ik dit nooit geweten en lagen ze nu ergens klaar om gerecycled te worden...

Jennifer

Goede hulp/ service. Mooie kaarten. Snelle levering

Goede hulp/ service. Mooie kaarten. Snelle levering

Nvt

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor de 5 sterren! Daar zijn we blij mee.