jossparla

En weer geen sticker 10-8-2020.

gewoon leveren en niet bedriegen

jos sparla

Op 17-7-2020 een sticker besteld van 29,90 euro div keren contact gehad met Stickermaster dan hadden ze het niet gehaald toen was weer een machine kapot dan werd het weer verstuurt enz enz tot heden... Op 17-7-2020 een sticker besteld van 29,90 euro div keren contact gehad met Stickermaster dan hadden ze het niet gehaald toen was weer een machine kapot dan werd het weer verstuurt enz enz tot heden nog niks ontvangen ben zeer ontevreden met dit bedrijf en zal hier ook nooit meer bestellen we zijn inmiddels 3 weken verder geld weg en geen sticker. bedankt

geen enkel

gewoon eerlijk zijn tegen de mensen

Egbery

Waardeloos

Juiste sticker beschrijven en leveren. Ik bestel een sticker op maat voor op mijn kentekenplaathouder van de scooter. Betaal daar bijna €5 voor en krijg 2 dagen later een soort van klein Dymo label... Juiste sticker beschrijven en leveren. Ik bestel een sticker op maat voor op mijn kentekenplaathouder van de scooter. Betaal daar bijna €5 voor en krijg 2 dagen later een soort van klein Dymo label thuis gestuurd. Voel me echt genept.

Barry

Ik had kreukels in de sticker en kreeg er ook maar 1 terwijl er staat dat je er 2 krijgt

Minder kreukels , bestel er 1 en krijg er 2 ? Ik bestelde 1 en kreeg er ook 1 ?

C van Mil

Geen levering van het bestelde artikel, maar wel betaald

Betaalde artikel leveren

Furkan Aktalan

Proffessioneel bedrijf die heel makkelijk aanspreekbaar is. Mijn probleem werd binnen een dag met een paar mails verholpen.
Alhoewel ik in eerste instanties mijn twijvels had omdat ik geen...
Alhoewel ik in eerste instanties mijn twijvels had omdat ik geen keurmerk op de site had gezien.

Vlotte en duidelijke communicatie tegenover klant

Een webshop keurmerk zal veel goeds doen.

Chris

Topservice. Ook voor kleine bestelling.

Goede communicatie

Coulon

Goed contact.

Communicatie

Levering .

Bestellen en bezorgen ging goed. Maar toen ik het binnen kreeg was ik teleurgesteld en dit bedrijf doet niet aan geld terug maar aan credits geven. Aka weggegooid geld

Goede website

Geef mensen waar ze voor betalen

Reactie Stickermaster:

Beste,
Beste,
Wij doen niet aan credits, wanneer iemand niet tevreden is maken wij het opnieuw. Daarnaast heb je altijd recht van retour dus wanneer je iets retour stuurt ontvang je netjes je geld terug op je rekening. Daarnaast proberen wij contact met je te leggen zodat we het alsnog voor je op kunnen lossen maar zowel wij als Feedbackcompany kunnen geen contact met je krijgen. Wij gaan er dan ook van uit dat dit een onterechte beoordeling is.
^Detlev

Stickers besteld, snel geleverd, product voldoet perfect.

Snel, nauwkeurig, communicatie, product