gommers willem

Mijn stickers zijn netjes gekleefd,na wat opzoeking

mooi stickers

gommers

Heb stickers ontvangen,maar niet wat ik besteld heb

vriendelijk

heb wel stickers ontvangen,maar niet wat ik besteld heb

Jos Metzelaar

Een Wielnaafsticker voor mijn auto besteld.

Doen wat er beloofd wordt!

Edsard

Voor de trouwdag van mijn ouders zelf stickers ontworpen voor op een wijnfles. Op vrijdag besteld en via whatsapp aangegeven dat ik het op zeer korte termijn nodig had (zaterdag). Zaterdag middag om... Voor de trouwdag van mijn ouders zelf stickers ontworpen voor op een wijnfles. Op vrijdag besteld en via whatsapp aangegeven dat ik het op zeer korte termijn nodig had (zaterdag). Zaterdag middag om 16:00 de stickers in huis. Super geregeld, snelle service en meedenkend! Stickermasters, mede door jullie heb ik mijn ouders heel blij kunnen maken!

Snelle service, meedenkend.

Bouwmans

Je besteld iets, maar komt nooit aan. Vervolgens wordt er -volgens stickermaster- een aantal keer gepoogd het pakket te verzenden. Helaas komt er na diverse pogingen nog steeds niets aan. Geloof je... Je besteld iets, maar komt nooit aan. Vervolgens wordt er -volgens stickermaster- een aantal keer gepoogd het pakket te verzenden. Helaas komt er na diverse pogingen nog steeds niets aan. Geloof je het zelf? Minder liegen, meer opsturen. Zeer zeer zeer slecht. Aan de overige beoordelingen te zien ben ik niet de enige.

Reactie Stickermaster:

Beste Guus, Wat vervelend om te horen dat het niet geleverd wordt, toch willen wij dat het bij onze klanten aankomt en daarom wil ik u ook vragen even contact met mij op te nemen :... Beste Guus, Wat vervelend om te horen dat het niet geleverd wordt, toch willen wij dat het bij onze klanten aankomt en daarom wil ik u ook vragen even contact met mij op te nemen : seo@stickermaster.nl , ik kan u ook vertellen dat wij wel degelijk onze pakketten en brieven versturen. Wilt u contact met mij opnemen? Dan los ik het voor u op. Groeten Detlev van Stickermaster

Provincie sticker besteld en netjes geleverd. Echter de kwaliteit is alsof deze uit mijn eigen inkjetprinter komt slecht dus. Dan het plakken nog. De sticker heeft losse delen maar de sticker heeft... Provincie sticker besteld en netjes geleverd. Echter de kwaliteit is alsof deze uit mijn eigen inkjetprinter komt slecht dus. Dan het plakken nog. De sticker heeft losse delen maar de sticker heeft geen los boven vel welke je er af kunt trekken zodat de losse delen op de juiste plaats geplakt worden

Beter omschrijven hoe deze sticker geplakt moet worden en dat het als losse delen geplakt moet worden

Fysiotherapie Santpoort-Zuid

5 stickers besteld voor onze praktijk. Binnen een paar dagen ontvangen.
Helaas plakte ik één sticker scheef (mijn eigen stomme schuld) en daar ergerde ik mij aan.
Stickermaster gebeld...
5 stickers besteld voor onze praktijk. Binnen een paar dagen ontvangen.
Stickermaster gebeld en die stuurde mij kosteloos een nieuwe.
Ik las net wat negatieve reacties...ik kan me daar niet in vinden
Ik vind dat ze een prima service hebben verleend.

Levertijd zou iets vlotter kunnen, maar verder zeer goede service

Supper gaafe t-shirt ontvangen ontwerp netjes op bedrukt verzending tijd snel dus . Ben helemaal tevreden

Olivier

Vriendelijk geholpen, kunnen helaas toezegging omtrent levering net waarmaken.

Vriendelijk geholpen

Betere afspraken met distributie/post bedrijven voor verzending. Geen toezeggingen doen die je niet kunt waarmaken

Tot drie keer toe de zending niet ontvangen. Ik geloof er niet meer in. Veel recensies gezien van mensen die niets ontvangen hebben.
Zojuist aangifte gedaan.