Margot

Helemaal goed

Beste prijs (nipt, maar toch), snelle communicatie, correcte stipte levering, goed product

Geen opmerkingen

Zeer positief

J a de persoonlijke aandacht

TUBABOS

Supersnelle levering en service!

Snelle en vriendelijke klantbenadering. goede communicatie en goed in het meedenken of suggesties doen. kortom een hele prettige ervaring met een bedrijf dat ik zeker zou aanraden!

goed meedenken met de vraag van de klant en vooral de snelle service

telefonisch zijn jullie iets sterker dan via email. via email was er een klein misverstand ontstaan wat via telefonisch onderhoud direct recht was gezet. jullie hebben zeer vriendelijke mensen in dienst!

Goed, goede hulp

Flexibel en goed bereikbaar, nette levering

A&L Productions

Deskundig antwoord op vragen, snelle service en prima kwaliteit in de geleverde producten.

Goede service

Nvt

M-Workz Design

In 1 woord: Super.
In 1 woord: Super.
Ik ben goed geïnformeerd, de communicatie over mijn wensen en betaling is super verlopen. En het product is helemaal wat ik ervan verwachtte. We zijn er enorm blij mee en in de toekomst zullen we zeker weer bestellen.
Extra dank aan Lyseth Walraven voor de vriendelijke en goede service!

Goede, duidelijke en snelle communicatie

Suikertante

Leuk, behulpzaam en vriendelijk contact

Ze helpen meedenken over het juiste formaat

JKFILMS

Het was een goedlopende ervaring met Stickerkoning. Ik wilde een sticker van 20cm bij 10cm laten maken voor op mijn koffer. Bij Stickerkoning heb ik een offerte laten maken waarbij ik persoonlijk... Het was een goedlopende ervaring met Stickerkoning. Ik wilde een sticker van 20cm bij 10cm laten maken voor op mijn koffer. Bij Stickerkoning heb ik een offerte laten maken waarbij ik persoonlijk begeleid werd om tot het beste resultaat te komen.

Sterke, heldere communicatie met de klant via e-mail. Met gemak een offerte laten maken op basis van een behoefte die perfect vervult is.

Ac electriciteitswerken

Zeer vriendelijke en professionele service

Uitstekende service