B.S.

Duidelijke website en vooral heel fijn contact met de medewerkers!

Goede service! Ik ben heel fijn geholpen en ik vond het prettig dat een bestelling niet klakkeloos werd overgenomen, maar dat het bedrijf zelf contact met mij opnam om wat dingetjes te checken en aan te passen waar dat nodig was.

Ik vond de tooltips bij de online tool voor het maken van de sticker niet altijd duidelijk.

Focus Technologies

Ze zijn zeer behulpzaam en helpen altijd als er vragen of onduidelijkheden zijn.

Ze zijn zeer behulpzaam en leveren snel met een goede kwaliteit

Voor mij was het in eerste instantie niet duidelijk of automatische nummeren mogelijk was.

Braas & Partners

Top!

Snelle service

Sander

Prima! Snel geleverd, prettig overleg en betaalbaar!

Goed overleg, betaalbaar en snel geleverd.

Wasparfum Il Bucato di Adele

Zeer goed.

Uitstekende begeleiding gehad!

Bij deze order geen!

Snelle levering, fijne en mooie pennen

De pennen schrijven ontzettend fijn, zien er goed uit en zijn prima geprijsd.

Meer communicatie/contact over het ontwerp, het bestelproces en levering. Meer tussentijdse info zou prettig zijn geweest. De website mag wat reactiever zijn en het assortiment wat diverser.

Ik was bijzonder tevreden met de hulp van Sanne en Steven bij het maken van mijn stickers.

Door Sanne en Steven ben ik erg goed geholpen toen ik het stickerontwerp niet in het door jullie oorspronkelijk gewenste formaat kon aanleveren.

De stickers zijn opgerold verstuurd. Hierdoor zit er in de stickers een lichte bollen waardoor ze niet goed blijven plakken.

Prima en snelle service, heel tevreden.

Behulpzaam

Positief, de mensen zijn erg behulpzaam via mail.
Stickers zijn exact wat ik gevraagd had.

Snel antwoord via mail, persoonlijke hulp, snelle levering, stickers zoals ik het verwacht had...

We hadden een vraag mbt het bestellen van etiketten en zijn daarbij bijzonder goed begeleid. We voelden geen druk om snel te beslissen. Toen we het produkt bij nader inzien niet nodig bleken te... We hadden een vraag mbt het bestellen van etiketten en zijn daarbij bijzonder goed begeleid. We voelden geen druk om snel te beslissen. Toen we het produkt bij nader inzien niet nodig bleken te hebben was dat geen enkel probleem en bleef de medewerker vriendelijk. Dit zie je wel eens anders. Mijn complimenten.

Jullie medewerkers zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam