Lynn

Alles top! Goede en vriendelijke service!

Behulpzaam, correct,

Helaas alle 5000 grote stickers op 1 grote megarol ontvangen, stickers kunnen nu niet worden verdeeld, past niet in ons systeem en totaal onhandelbaar voor ons. Niet verwacht dit dit zo zou worden... Helaas alle 5000 grote stickers op 1 grote megarol ontvangen, stickers kunnen nu niet worden verdeeld, past niet in ons systeem en totaal onhandelbaar voor ons. Niet verwacht dit dit zo zou worden aangeleverd en ook nergens als optie of aandachtspunt aangegeven bij bestelprocedure :(

Reactie Sticker.nl:

De productie bepaalt hoeveel stickers er op een rol komen. Dit hangt namelijk af van de hoeveelheid stickers en de grootte van de stickers. Wil je je stickers over meerdere rollen verdeeld hebben,... De productie bepaalt hoeveel stickers er op een rol komen. Dit hangt namelijk af van de hoeveelheid stickers en de grootte van de stickers. Wil je je stickers over meerdere rollen verdeeld hebben, dan kun je dit tijdens het bestellen in het opmerkingenveld aangeven. Dit is ook uitgelegd aan de klant.

Maarten Kobato bv

Flexibel en service gericht

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Snel, perfect gedrukt,

Dirk

Nauwkeurig, exact, voordelig

Roxsanne

Bestellen ging makkelijk en de stickers precies op het formaat dat wij zochten. Goede kwaliteit!

Van den poll

Werkt simpel, snel, makkelijk etc