Msa Trading

Alles volgens afspraak...

Rui Duarte

Goede kwaliteit stickers

Martijn Rietveld / Brand Ares

- Specifieke vragen worden opgepakt (ook al krijg je niet direct antwoord, er word achter de schermen aan gewerkt).

- Website is gebruiksvriendelijk, eenvoudig, helder

-...

- Website is gebruiksvriendelijk, eenvoudig, helder

- Stickers zijn van hoge kwaliteit. Stickers uit een eerdere bestelling uit september 2021 hebben we op diverse plaatsen geplakt, zoals op de afvalcontainer thuis. Weer, wind, volle zon. Geen enkele invloed. Plakt erg goed.

De huidige bestelling was zo gepiept. Zelfde kwaliteit, zelfde snelle levering.

Hermens

Prima product, voldoet aan de verwachting.

SPM

Schandalig !!!!

Reactie Sticker.nl:

Naar aanleiding van deze review hebben we contact opgenomen met de klant. Volgens de klant was de kerndiameter van de rollen met stickers 74 millimeter in plaats van de bestelde 76 millimeter. Dit... Naar aanleiding van deze review hebben we contact opgenomen met de klant. Volgens de klant was de kerndiameter van de rollen met stickers 74 millimeter in plaats van de bestelde 76 millimeter. Dit vinden wij vreemd, want wij kunnen alleen maar rollen met kerndiameters van 25, 38, 40, 50 en 76 millimeter leveren. Andere afstanden zijn met onze machines niet mogelijk. Daarom hebben we opnieuw contact opgenomen met de klant. De klant heeft daar tot op heden niet op gereageerd.

Focus Print & Druk

Vriendelijke mensen en een zeer goede service

Paul Dijker

Zeer vriendelijk en behulpzaam, ze denken graag mee in oplossingen

Miss Bucket

Handige online tool om stickers zelf voor te bereiden. Snel geleverd tegen een goede prijs. Stickers zijn makkelijk te peelen en kleven goed.

Fides

Mooie kwaliteit en snelle levering