Mari-anne Hof

Fijne pensionsopvang voor de hond.

Hij wordt meteen bij andere honden gestopt als hij aankomt,.

Het zou het fijn zijn als je even kunt kijken bij de hokken en de uitlaat weide als je komt, de eerste keer.

Vriendelijk. Zorgen goed. voor de katten. Katten zijn na thuiskomst ontspannen.

Afspraak is afspraak en aanpassing van de afspraak is mogelijk (flexibel)

Sophia van Doorn

IK heb mijn hond en nu ook mijn poes er gebracht voor een week en mijn ervaring is zeer positief, er wordt van te voren gevraagd of er nog dingen zijn waar ze rekening mee moeten houden. en dat... IK heb mijn hond en nu ook mijn poes er gebracht voor een week en mijn ervaring is zeer positief, er wordt van te voren gevraagd of er nog dingen zijn waar ze rekening mee moeten houden. en dat gebeurd dan ook.

voor mijn hond was dit de tweede keer en die is nogal kieskeuring maar hij ging er zo naar toe, wist de weg ook nog en dat vond ik eerlijk gezegd de beste reclame voor het pension.

ina

De honden zitten nooit alleen in een hok.

Wanneer je je hond 's avonds ophaalt weet de dan aanwezige persoon niet altijd hoe het is gegaan met je hond.

Altijd vriendelijk en professionele behandeling van de honden. Mijn honden vinden het heel erg leuk bij de rijpickerwaard.

Altijd oplossend denkend als er een probleem is qua opvang voor je honden.

Heel fijn pension. Krijg altijd sirect antwoord op mijn vragen enz.

familie beuker

Onze hond Joy logeert regelmatig bij dierenpension Rijpickerwaard en daar zijn wij heel tevreden over.

onze hond is 10 jaar oud en heeft vaak geen behoefte meer aan jonge speelkameraadjes, daar wordt goed naar gekeken en rekening mee gehouden, zodat ze fijn met "leeftijdgenoten"kan optrekken.

op dit moment niet

Op zich prima, soms een wat stugge behandeling aan de balie.

Het is mooi dat er elke keer een goed maatje wordt gezocht voor onze hond.

Ja, iets meer communicatie over de hond achteraf (hoe is het gegaan wordt standaard afgedaan met goed zonder toevoegingen).

De Groene

Goede opvang en vriendelijke medewerkers

Warmte voor de dieten

F.van Ark

We worden altijd zeer goed en ze hebben alle tijd voor je.

Ze weten wie je bent. Herkenning!

Ik heb het met onze hond overlegt maar ze was zeer te vreden.