8.2/10

Marco Kaptijn

Wij zijn erg tevreden met de service die door de Rijpickerwaard geerd wordt.

Vriendelijk personeel en goede zorg voor hond en kant

Tijdens de spits een beetje lastig bereikbaar door de vele fietsende scholieren.

Fam. Deley

Onze hond Bink komt hier meerdere malen per jaar tijdens vakantie of weekendjes weg.

Heldere communicatie. Zover we kunnen beoordelen heeft onze hond het er naar zijn zin:)

Goede vriendelijke opvang

probeert de hond te plaatsen bij een gelijksoortig hond

Wellicht een idee om webcames op te hangen in de verblijven ? Kunnen we de honden verblijven life streamen

Mw Kramer

Goede verzorging pensionopvang en vriendelijke personeel

Anne van 't Hoog

Hele fijne ervaring. Ik breng Keizer altijd met een goed gevoel weg en hij is altijd erg vrolijk als ik m weer kom ophalen.

De tuin is een hele fijne plek voor de katten en alles ziet er altijd netjes en verzorgt uit. Verder zijn de medewerkers erg aardig!

Piet de Boer

Onze hond heeft al verschillende keren in het pension gelogeerd. Onze ervaringen met het personeel en het verblijf zijn uitmuntend, altijd goede berichten hierover.

nvt

Goed !!

Nvt

Nvt

Mirjam

Zie vorig antwoord Zeer vriendelijke en kundig personeel. Heel klantvriendelijk, de honden staan voorop en krijgen echt aandacht.

Geen verbeterpunten of tips, ga vooral zo door op deze voet.

Mari-anne Hof

Fijne pensionsopvang voor de hond.

Hij wordt meteen bij andere honden gestopt als hij aankomt,.

Het zou het fijn zijn als je even kunt kijken bij de hokken en de uitlaat weide als je komt, de eerste keer.

Vriendelijk. Zorgen goed. voor de katten. Katten zijn na thuiskomst ontspannen.

Afspraak is afspraak en aanpassing van de afspraak is mogelijk (flexibel)