8.2/10

Verblijf is ruim en mijn kat is zichtbaar op haar gemak.
Personeel/vrijwilligers zijn betrokken en toegankelijk. En vooral ook flexibel.

Zie boven

Hondenverblij ruikt naar honden, maar daar doe je natuurlijk niet zo veel aan;)

Ad van Vuuren en Magda Bruin

Onze ervaring is bijzonder positief. De ontvangst, het verblijf, de update met film en de hele behandeling geven wij graag het hoogste rapportcijfer (10). Voor onze honden was het de eerste keer... Onze ervaring is bijzonder positief. De ontvangst, het verblijf, de update met film en de hele behandeling geven wij graag het hoogste rapportcijfer (10). Voor onze honden was het de eerste keer in hun leven in een pension en wij zagen er best tegenop. Door het huwelijk van onze zoon in het buitenland was er geen andere mogelijkheid overgebleven omdat iedereen meeging naar dat feest. Op de toegezonden filmpjes was duidelijk dat ook onze honden het goed naar hun zin hadden.

Betrokkenheid, goede intake met vriendelijke medewerkers, geen commerciële motivatie maar een cultuur van vrijwilligers. Kortom heel plezierig.
Wij werden zelfs na het verblijf gebeld omdat...
Wij werden zelfs na het verblijf gebeld omdat er een doosje met pilletjes was achtergebleven.

Probeer zo te blijven functioneren dan zijn er meer dan voldoende sterke punten.
Wij hebben in het voortraject meerdere pensions bezocht er werden daar zeer verdrietig van...

Fam. Witteveen

Alleen maar lof voor de manier hoe hier met je dieren omgegaan wordt!

Rustig pension met veel liefde voor je dieren

Prima opvang! Uitstekende verzorging,

Schone hokken

Nvt

Jacqueline

Afgelopen jaar hebben we 2x ca. een week onze hond in pension gehad. De 1e keer kwam hij thuis met kennelhoest, verder heeft hij het wel naar zijn zin gehad denken we. Fijn dat Beau bij jullie... Afgelopen jaar hebben we 2x ca. een week onze hond in pension gehad. De 1e keer kwam hij thuis met kennelhoest, verder heeft hij het wel naar zijn zin gehad denken we. Fijn dat Beau bij jullie welkom is, niet iedereen wil blijkbaar bulletjes opvangen. Wegbrengen en ophalen snel geregeld.

Jarenlange ervaring met honden en katten is wel zichtbaar, fijn ook om te weten dat de dierenarts heel regelmatig langskomt. De match van onze Beau met andere honden wordt goed afgestemd, ook samen... Jarenlange ervaring met honden en katten is wel zichtbaar, fijn ook om te weten dat de dierenarts heel regelmatig langskomt. De match van onze Beau met andere honden wordt goed afgestemd, ook samen met een andere hond in 1 verblijf wordt goed beoordeelt door jullie. De gescheiden buitenvelden zijn ruim voldoende voor de honden. Voor zover wij kunnen beoordelen is er voldoende personeel aanwezig.

Bij het ophalen van de hond zou er iets meer informatie gegeven kunnen worden hoe het verblijf van Beau bij jullie is geweest. De verblijven van de honden zien er wat kaal uit, het geheel komt wat... Bij het ophalen van de hond zou er iets meer informatie gegeven kunnen worden hoe het verblijf van Beau bij jullie is geweest. De verblijven van de honden zien er wat kaal uit, het geheel komt wat ongezellig over maar ja, dit is uit de mond van een mens, wellicht hebben honden dit niet in de gaten, haha.
Wat bijvoorbeeld leuk zou zijn is dat wij zelf tijdens onze vakantie na een aantal dagen via de app wat te horen krijgen over hoe het gaat met Beau tijdens zijn verblijf bij jullie. Misschien is dit mogelijk in de toekomst.

Goed pension, als Roxy het pension in gaat is het altijd bij Rijpickerwaard.

Altijd tevreden over de verzorging van Roxy.

Geen.

Brigitte Kilian

Vriendelijke mensen met hart voor dieren.

Schoon, vriendelijk en ruime keus aan verblijfhokken (buiten/binnen of combi)

Fijn dat ik m'n huisdieren hier kan plaatsen tijdens vakantie's etc.

Devtoon kan wat vriendelijker

Goed!

Misschien hond ff wassen voordat hij weer opgehaald word