8.2/10

We worden prettig ontvangen en de informatie is prima.

Het zou fijn zijn als ook op zondag de mogelijkheid er zou zijn om de hond te brengen of op te halen.

de rooij

Hele goede verzorging voor de dieren

Onze kat gaat hier al enige jaren naar toe - eindelijk een pension gevonden waar er naar de kat wordt gekeken - we komen haar brengen en ondertussen kent ze haar plek al - ook als we haar mee naar... Onze kat gaat hier al enige jaren naar toe - eindelijk een pension gevonden waar er naar de kat wordt gekeken - we komen haar brengen en ondertussen kent ze haar plek al - ook als we haar mee naar huis nemen is ze gewoon rustig en goed in haar vel. Uiteraard wil ze extra knuffels, maar wie wil dat niet als je enige tijd de mensen met wie je normaal bent een poos niet gezien hebt..

men kijkt naar de kat, wat heeft ze nodig, hoe voelt ze zich etc.

momenteel gaat het gewoon enorm goed, kan nu niets bedenken !

Fantastisch persoonlijke opvang

Attent

Wij brengen elk jaar onze Ragdoll Shiva naar dit pension, zodat zij het jaarlijkse vuurwerk niet van dichtbij hoeft te doorstaan, zij komt hier van terug zoals ze weg gaat, opgewekt, niet... Wij brengen elk jaar onze Ragdoll Shiva naar dit pension, zodat zij het jaarlijkse vuurwerk niet van dichtbij hoeft te doorstaan, zij komt hier van terug zoals ze weg gaat, opgewekt, niet zenuwachtig of schichtig, dus zoals het hoort.

Personeel luistert goed naar wensen voor individuele huisdieren, kan alternatief (lees: eigen) voor geven bij voorkeur, een eigen bedje en speeltje kunnen mee worden gegeven zodat het verblijf meer... Personeel luistert goed naar wensen voor individuele huisdieren, kan alternatief (lees: eigen) voor geven bij voorkeur, een eigen bedje en speeltje kunnen mee worden gegeven zodat het verblijf meer als thuis voelt, of ruikt.

Geen, we zijn erg tevreden.

Goed en zorgzaam

Zeer gericht op individuele zorg

Nee

Van rooijen

Ik ben er erg tevreden over houden met alle dingen rekening

Alles ziet er netjes uit en een mooie plaats om de honden uit te laten

Ik vind het alleen erg jammer dat ik mijn hond terug kreeg met kennelhoest is er erg ziek van geweest begint nu weer wat op te knapoen

Gerda brugman

Onze ervaring is zeker goed wat betrefd de opvang van Zina. En ook het te woord staan aan de telefoon.

Zijn wel soms nieuwsgierig hoe ze het doet maar komt bij het ophalen niet zo vaak voor dat er ruimte is omdat te vragen. Maar gaan er vanuit dat als het niet goed gaat we het dan horen.
Vriendelijke groet John en Gerda

Even een kleine terug koppeling hoe het gegaan is .

Marco Addicks

Goed contact en mijn boerboels konden er terecht wat niet overal kan

Jolanda Bezemer

Wij brengen onze kat(ten) al bijna 15 jaar naar Rijpickerwaard en zijn erg blij met hun toegewijde zorg.

Ik denk dat ze erg goed met de dieren kunnen omgaan want onze katten komen er altijd tevreden vandaan (of ze nou een weekend of 4 weken hebben gelogeerd)

Geen, gewoon zo doorgaan