8.2/10

Ik breng mijn katten al meer dan 25 jaar met een goed gevoel naar het pension. Er wordt goed voor ze gezorgd.

Ontvangst en begrip. Katten krijgen aandacht. Bij terugkomst altijd even een update hoe het is gegaan.

De houten trap naar boven vind ik een drama, heel stijl en smal. Niet fijn.

C. van Groningen

Onze rottweiler Yara heeft hier nu 3 keer gelogeerd.
Alle keren vrolijk en heerlijk gewassen weer opgehaald.

Informeren je hoe je hond zich gedragen heeft.
Betaalbare opvang.
Ieder ras is welkom!!

Suzanne Heuft

Vriendelijke mensen met kennis over honden. Ze laten zich niet afschrikken maar kijken door het gedrag heen. Ik breng niet alleen mijn 3 honden maar ook de kat. Ook hij heeft beschikking over mensen... Vriendelijke mensen met kennis over honden. Ze laten zich niet afschrikken maar kijken door het gedrag heen. Ik breng niet alleen mijn 3 honden maar ook de kat. Ook hij heeft beschikking over mensen die hem aaien, een geweldige ruimte en een schone kattenbak. Echt geen enkele klacht over deze Stichting.

Het vertrouwen dat ze uitstralen in het werk geeft mij vertrouwen om mijn honden achter te laten. Laatst was een van mijn reuen gewond, ook dat hebben ze prima aangepakt en opgelost. Verzorging was... Het vertrouwen dat ze uitstralen in het werk geeft mij vertrouwen om mijn honden achter te laten. Laatst was een van mijn reuen gewond, ook dat hebben ze prima aangepakt en opgelost. Verzorging was prima, fijn dat het zo kan.

Kan werkelijk waar geen enkele vinden. Altijd op tijd, betrouwbaar, kennis van zaken, prettig in de omgang, goede verblijven flexibel.

G. van Berghem

Goede ervaringen met dit pension.

Klantvriendelijk.

Het zou fijn zijn als de mogelijk bestond de hond s'morgens tussen 7.00 en 8.00 te brengen

Clarine Hofstee

Heel goed

Zorgzaam en vakkundig. Hond gaat er graag heen. Fijn om een klein mondeling verslagje te krijgen na de logeerperiode.

Breng en haal tijden soms niet duidelijk openingstijden. Na telefonisch contact wel maar op de site niet helemaal duidelijk.

steffan en tamara

Een goede sfeer en vriendelijk personeel.
En ze weten hoe ze met onze sharpei hond om moeten gaan

hond komt altijd vrolijk en blij en goed verzorgt terug

Aardige mensen, dieren normaal verzorgd. Kan niet veel meer verlangen van een pension denk ik. Gewoon prima.

Groepsverblijven voor katten en vele rennen voor honden. Ze gaan iedere dag een paar keer naar buiten en als het kan met elkaar.

Het tempo in het kantoor zou een verbetertip kunnen zijn. Het duurt nu lang voordat je de hond kan afgeven en als er meerdere honden in het kantoortje staan, kan dat voor problemen zorgen.

Ik heb goede ervaring met dit gedrijf maar vind het jammer dat je nooit hoort hie het is gegaan met je huisdier.

Weet niet

Graag horen hoe het is gegaan

Prettig no-nonsense bedrijf.

Als gezegd: gewoon zoals je wilt en oké.

Zou het niet weten

Prima, klant- en diervriendelijk.

Flexibiliteit (breng- en ophaaltijden)

Graag iets meer feedback over het gedrag tijdens het verblijf.