Steunkousen-Online.nl

Steunkousen-Online.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Steunkousen-Online.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1109
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Steunkousen-Online.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 1109 ervaringen.

Prima (7/10)

nee

Score voor Steunkousen-Online.nl:3.5/5

Goed.

Oonk
Oonk

de snelle levering ziet er goed uit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering over de kwaliteit kan ik nog niet oordelen moet ze eerst een poosje dragen.

Michelle
Onvoldoende (4/10)
Michelle
Score voor Steunkousen-Online.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de verkeerde pantys ontvangen. daar heb ik over gebeld en een week later heb ik nog steeds de goede niet ontvangen.

Goede beschrijving

Onvoldoende (4/10)
Peter 4661

Product informatie is toereikend

Beste Peter,

Bedankt voor uw reactie en uw bestelling tijdens onze vakantieperiode. Dit is duidelijk aangegeven tijdens het afrekenen van uw bestelling. Indien klanten dit onverhoopt zouden missen hebben wij in de orderbevestiging dit nogmaals aangegeven. Deze is aan u toegestuurd (gaat automatisch). De voicemailmelding is Nederlands ingesproken en gaf direct aan dat wij niet bereikbaar waren i.v.m. vakantie. Doordat de telefoon uit stond zijn er ook geen berichten binnen gekomen. Ook de out-of-office melding gaf aan dat we vakantie hadden. Wij hebben er alles aan gedaan om op de diverse manieren duidelijk te maken dat wij vakantie hadden. Blijkbaar is dit door u toch niet opgemerkt wat we jammer vinden . Zeker ook omdat wij er altijd alles aan doen om het zo goed mogelijk te regelen voor onze vele klanten . Gelukkig is dit bij heel veel klanten in de vakantie gewoon goed gegaan. Excuses voor het ongemak.

Score voor Steunkousen-Online.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestelprocedure ok, daarna geen order status informatie. beloofde levertijd ( voorraad) wordt niet waar gemaakt, levertijd van enkele dagen, indien niet op voorraad wordt niet waar gemaakt. . bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, reageert niet op communicatie.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Steunkousen-Online.nl:

Bedankt voor uw reactie. U heeft blijkbaar in onze vakantieperiode geprobeerd contact te krijgen. Op meerdere manieren is aangegeven dat we niet bereikbaar waren (in de webshop, out-of-office reply en ook op de voicemail). Desondanks is dat bij u niet goed doorgekomen helaas waardoor een verkeerd beeld is ontstaan. Ons streven is een zo goed mogelijke service. Helaas hebben wij dat door onze vakantie dit keer niet kunnen doen volgens uw verwachting. Excuses daarvoor.

Score voor Steunkousen-Online.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht.

Swinkels
Swinkels

keuzemogelijkheden ruim voldoende

Reactie Steunkousen-Online.nl:

Bedankt voor uw reactie. I.v.m. onze vakantie, wat op meerdere manieren was aangegeven, is de levertijd inderdaad wat langer geweest. Nu weer gewoon snel, zoals onze klanten zijn gewend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Steunkousen van prima kwaliteit; ook qua verschillende keuzes en kleuren genoeg mogelijkheden.

Prima.

Uitstekend (10/10)

Mooie productlijn !
Duidelijke website

Score voor Steunkousen-Online.nl:5/5

Snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Steunkousen-online.nl bestaat sinds 2011 en is één van de grootste online aanbieders op het gebied van goede en kwalitatieve steunkousen, reiskousen, (sport)compressiekousen en diabetessokken. Veel kousen zijn direct uit voorraad leverbaar en indien niet direct uit voorraad leveren wij sneller dan menig andere winkel door de goede afspraken die wij hebben bij de fabrikanten. Onze klantenservice is uitstekend en bij ons is de klant nog echt belangrijk.
Adres
Aart Reedijkweg 88