De levering
Informatie
Uw (s)teunactie
8.1/10

DE Fontein

Prima om actie te voeren met (s)teun

CBS het Anker

Viel wat tegen

Stichting Diba

Ik vind het een leuke manier om geld binnen te krijgen voor goed doel . U kunt nog beter scoren door nieuwe coupons te gebruiken die jongeren makkelijker aanspreken. Bijvoorbeeld: schaatsen,... Ik vind het een leuke manier om geld binnen te krijgen voor goed doel . U kunt nog beter scoren door nieuwe coupons te gebruiken die jongeren makkelijker aanspreken. Bijvoorbeeld: schaatsen, zwemmen, Mac donald, subway ...

Sinterklaascomité zaanstad

Een leuke manier om wat extra geld binnen te halen voor de stichting.
I.p.v. van vragen om geld aan de mensen direct doe je het nu met een leuke omweg of het net een spelletje is.

Actie liep prima. Binnen een week alle boekjes vol. Zelfs nog boekjes bijbesteld welke vlot geleverd werden.

Mooie manier om geld in te zamelen voor de club. Levert veel op. Iedereen vond het ook leuk en waren enthousiast om het te doen. We gaan het zeker volgend jaar weer doen!

Bijzonder geslaagd.
Voor herhaling vatbaar!

Geweldige actie die veel geld heeft opgeleverd voor de vereniging en erg makkelijk was om uit te voeren. Gaan we volgend jaar weer doen!

VZW FC Tenstar Melle

De aangeboden bonnen zijn niet up-to-date. Een vervaldatum die te kort is.
Als je ook even rondkijkt vind je de bonnen in andere media, zelfs aan betere voorwaarden.
Een beetje een...
De aangeboden bonnen zijn niet up-to-date. Een vervaldatum die te kort is.
Een beetje een teleurstelling.
Kwaliteit van het boekje is goed, levering ook, informatie en communicatie was ook ok.
Ik beveel het niet aan omwille van de bonnen.

Reactie (s)teun fondswerving:

Wij waren verrast door deze beoordeling die zich met name richt op looptijd van de gebruikte coupons. Vooral omdat wij een degelijk reactie in de afgelopen 15+ jaar nog niet eerder hebben ontvangen.... Wij waren verrast door deze beoordeling die zich met name richt op looptijd van de gebruikte coupons. Vooral omdat wij een degelijk reactie in de afgelopen 15+ jaar nog niet eerder hebben ontvangen. Wij ontvangen juist veel positief feedback over de coupon aanbiedingen en met name de lange looptijd van de coupons. Wij hebben de klant gebeld en het bleek dat de klant in juli heeft besteld maar pas in september met de boekjes is gaan collecteren. Aangezien wij ons coupon aanbod altijd per 1 september vernieuwen en de klant pas in september de actie heeft gehouden had de klant beter boekjes met de nieuwe coupons moeten ontvangen. Hier is sprake van een misverstand tussen de klant en (s)teun over de timing. Wij hebben de klant alsnog nieuwe coupon blokken aangeboden die makkelijk te monteren zijn in de bestaande boekjes waardoor de actie met nieuwe coupons met een lange geldigheid tot eind 2020 voortgezet kan worden.

Xlcarwashboys

Voor een school of jeugdbeweging is dit een uitstekend middel voor sponsoring , maar voor een volwassenen vereniging is dit eigenlijk een beetje te (kinderachtig)maar verder vind ik het een... Voor een school of jeugdbeweging is dit een uitstekend middel voor sponsoring , maar voor een volwassenen vereniging is dit eigenlijk een beetje te (kinderachtig)maar verder vind ik het een uitstekend initiatief
Doe zo verder