Stern

John

Autohuur

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het moment van reserveren tot het moment van inleveren van de auto is alles perfect verlopen. Zeer klantvriendelijk geholpen.

C. van der Wal

Verhuur Mabi is werkelijk top.

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het afhalen tot het terugbrengen is alles perfect afgehandeld door meedenkend en professioneel personeel.
Niets dan lof voor Mabi.

Bertout Piebenga.

Vieze banken , verkeerde banden en toch vriendelijk geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Toen ik aankwam stond een auto zonder winterbanden klaar, terwijl dat wel was gereserveerd. De tweede auto had wel winterbanden maar had vieze en versleten banken. Omdat ik niet meer wilde wachten... Toen ik aankwam stond een auto zonder winterbanden klaar, terwijl dat wel was gereserveerd. De tweede auto had wel winterbanden maar had vieze en versleten banken. Omdat ik niet meer wilde wachten op schoonmaak heb ik de auto aanvaard. Wat het draaglijk maakte: het personeel was ontzettend behulpzaam en zeer vriendelijk. Wel vertrokken we een uur later dan gepland.

Ben

Uitstekende dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

Bij Mabi staat de klant centraal en dat is te merken! Wij zijn prima geholpen door de medewerkers van aanvraag tot reservering met prima advies. De gehuurde auto zag er netjes uit en de huurprijs... Bij Mabi staat de klant centraal en dat is te merken! Wij zijn prima geholpen door de medewerkers van aanvraag tot reservering met prima advies. De gehuurde auto zag er netjes uit en de huurprijs was helemaal ok.

Zaklina

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Soepele online reservering. Ik werd ook gebeld om te checken of alles duidelijk is. Nette auto. Aardige personeel. Snelle afhandeling. Voor herhaling vatbaar.

Casper

Heerlijke bus om mee te rijden.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben de Renault Trafic voor een week gehuurd. We zijn een week naar Duitsland geweest en de bus reed heerlijk. Navigatie werkte perfect. Kortom top!

010

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Goeie auto, keurige mensen, nette prijs.

Ad

Net op tijd super geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Had door pech met eigen auto snel een auto nodig voor ziekenhuisafspraak met 92 jarige schoonvader, ga maar zoeken dan, nou mannen, heel hartelijk dank voor jullie snelle meedenken en begrip, ben... Had door pech met eigen auto snel een auto nodig voor ziekenhuisafspraak met 92 jarige schoonvader, ga maar zoeken dan, nou mannen, heel hartelijk dank voor jullie snelle meedenken en begrip, ben heel erg geholpen met de auto die jullie nog wisten te regelen. Prima auto, netjes afgeleverd, super vriendelijk geholpen, dank jullie wel, en tot een volgende keer, al hoop ik dat het voorlopig niet nodig is..

S Golali

Autoverhuur

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne ervaring, vriendelijk personeel. Auto's schoon en netjes in tegenstelling tot ervaring met andere verhuurders.

Ersin

Top verhuurbedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Erg vriendelijke personeel warme ontvangst, goede uitleg! Nette schone wagens! Goede prijzen ook in allerlei klasses