Stern

D.R.

Prima verhuurbedrijf en km-vrij

Beschrijf hier uw ervaring

Keurige bus gehuurd en snel en vriendelijk behandeld

Kaste

Super friendly staff, good price and quick response!

Beschrijf hier uw ervaring

Rented a car here twice. going to do it again!

S Boudewijns

Auto huren in optima forma.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles tot in de puntjes geregeld.s

Tony de Bakker

Wintersport

Beschrijf hier uw ervaring

Prima auto voor wintersport met de juiste banden
En rijd ook nog zuinig. Ford focus station hybride

Andy

Naar volle tevredenheid een 6 persoons busje gehuurd

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelwagen met dubbele cabine gehuurd voor weekje skiën. Keurige nette auto met de juiste banden en sneeuwkettingen stond ruim op tijd klaar

Albert van den Berg

Vlekkeloze autohuur

Beschrijf hier uw ervaring

9-persoonsbusje gehuurd voor een weekendje weg met kinderen en kleinkinderen. Auto voorzien van alle gemakken en veiligheidsvoorzieningen en royale bergruimte voor koffers en een tweelingbuggy.... 9-persoonsbusje gehuurd voor een weekendje weg met kinderen en kleinkinderen. Auto voorzien van alle gemakken en veiligheidsvoorzieningen en royale bergruimte voor koffers en een tweelingbuggy. Vriendelijk personeel zorgt in een verzorgde kantooromgeving voor een soepel ophaal- en inleverproces.

LK

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de service van Mabi Mobility! Goede prijs kwaliteit verhouding! Echt top!

P. koudijs

Niets aan te merken bus was vies van buiten

prima

Nico van Vugt.

Super bedrijf

Klant vriendelijke

Corrie van Diejen

👍👍zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kan alleen maar zeggen, dat ik van het begin, tot het eind van de schade geweldig ben geholpen. Door alle medewerkers waar ik contact mee heb gehad , ben ik heel goed geholpen. Zeer prettig... Ik kan alleen maar zeggen, dat ik van het begin, tot het eind van de schade geweldig ben geholpen. Door alle medewerkers waar ik contact mee heb gehad , ben ik heel goed geholpen. Zeer prettig ervaren.