STERKADO

Sylvia

Prima indruk! Een leuk en groot assortiment en mijn bestelling werd erg snel geleverd. Wat mij betreft mag mijn werkgever dit vaker cadeau doen.

Als je de punten omrekent naar euro;s en kijkt wat sterkado vraagt aan punten dan zijn het belachelijk hoge prijzen. Ook geen idee hoe ik iets van bol.com kan bestellen, heb ik wel ergens gelezen.....

Reactie STERKADO:

Beste heer/ mevrouw,

Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Wij bieden niet alleen een cadeau maar een totaalconcept waarbij we marktconforme prijzen hanteren. Je hebt een mooi cadeau ontvangen van jouw werkgever, logt in op een persoonlijke webshop en krijgt de cadeaus thuisgestuurd.

De samenstelling van het assortiment hangt af de keuze die de werkgever maakt tijdens bestelling van het eindejaarsgeschenk. Indien de Bol.com kaart dit jaar geen keuzemogelijkheid is geweest, dan heeft de werkgever een ander pakket gekozen dit jaar waarbij deze bon niet is opgenomen. Dat kan volgend jaar weer anders zijn, daar hebben wij echter geen invloed op. Dat bepaalt jouw werkgever uiteindelijk.

Hopelijk valt het bestelde cadeau in de smaak.

Diana van Mil

Absoluut positieve ervaring. Ik had al eerder zaken met hen gedaan bij een ander bedrijf en wilde het graag voortzetten. Goed contact, geode ondersteuning, kortom zeer tevreden.

Kaatje

Op de site staat dat je o.a. ook bij Bol.com en Zalando kunt bestellen, maar dat blijkt in de praktijk niet het geval. Dat heeft de werkgever zo bepaald zeggen ze, maar dat klopt niet. Wel "pushen"...

Reactie STERKADO:

Beste heer/ mevrouw,

We hebben verschillende STERKADO assortimenten met verschillende prijsstellingen. De werkgever kiest uiteindelijk het pakket waarvan zij denken dat dit het leukste is en beste aansluit bij hun medewerkers. Jammer dat dit niet aansluit bij uw wensen. Echter is het STERKADO assortiment zo breed dat we hopen dat er alsnog een leuk cadeau voor u bij zit.

Linda Toet

Onze organisatie geeft sinds afgelopen kerstperiode cadeauvouchers aan onze medewerkers. STERKADO is een prettige partner waarmee we snel kunnen schakelen. De lijnen zijn kort en we hebben één...

Stichting Jeugdteams ZHZ

Prettig contact en alle medewerking als er vragen waren.
Duidelijke informatie over de mogelijkheden vooraf en over de
aanleverdata.

Gemeente Westland (Sandra Kingma)

Prettig contact en goede levering.
Er wordt goed meegedacht om tot een mooi resultaat te komen.

CarWise Holding B.V.

Goede service, goed contact, prima geleverd en bestellingen met voucher ook snel en netjes afgehandeld.

L. van der Wacht

Ik werk al jaren samen met Sterkado.nl en heb al die tijd maar 1 contactpersoon die ontzettend behulpzaam en vriendelijk is.
Service is goed, snel.