9.5/10

Ralph Pieters Kwiers

Zeer klantvriendelijke behandeling in de showroom in Zwolle - uitgebreid advies - topstep - gelijk afgemonteerd - en op pad!

Klantvriendelijkheid en gedegen advies.

Goede ervaring bestelling werd snel geleverd

Heb tweemaal een aankoop gedaan bij Stepwinkel die snel en correct geleverd werden. Toen er na de aankoop teleurstellende ervaringen waren, ben ik daarbij prima geholpen.

Een servicegerichte instelling.

Pieter Wagener

Goede website, en fijne snelle afwikkeling van bestelling

Goed advies bij aankoop van de step en daarnaast sluiten de accessoires goed aan.

Susette

Uitstekend! Goede voorlichting en prettig contact.

Rustige verkoper met goede voorlichting.

J.Boot

Prima geholpen door iemand met verstand van zaken, marktconforme prijs, tijdens het in elkaar zetten van de step werd ik netjes geholpen toen ik een vraag per telefoon stelde.

Verkoper heeft verstand van zaken, wij hebben de step in de winkel gekocht.

Toen wij een step wilde aanschaffen kwamen we bij deze winkel terecht. Wij zijn heel goed en uitgebreid geholpen en zijn erg tevreden over de manier waarop deze winkel werkt.

Mensen die in de winkel werken hebben passie voor de producten die ze verkopen .

Angelica Burgers

Bij twijfel welke step ik het beste kon kiezen, voor de zekerheid de winkel gebeld en uitstekend (telefonisch) advies gekregen. Aan de hand daarvan online bestelling geplaatst.

- Genoeg keus.
- Goed advies om tot een juiste keuze step te komen.

Herman ten Asbroek

Verkopers / eigenaren zijn klant en service gericht; ze nemen de tijd voor je en luisteren goed. Ze hebben een zeer ruim assortiment steppen; ook merk je dat ze zelf ook veel expertise van steppen...

Zeer service en klantgericht ; ze dringen zich niet op in het aankoopproces.

Prima, snelle levering, goede en duidelijke communicatie