Steps

Chantal

Krijg ik met Kerstmis een giftcard cadeau van een familielid, ik dol gelukkig met mijn giftcard, kan ik ze online niet gebruiken, ik meld dit bij de klantenservice, des te meer omdat ik wegens... Krijg ik met Kerstmis een giftcard cadeau van een familielid, ik dol gelukkig met mijn giftcard, kan ik ze online niet gebruiken, ik meld dit bij de klantenservice, des te meer omdat ik wegens gezondheids problemen momrnteel online moet kopen, heb ik na talloze zinloze mails waarin zij beweren dat het wel gaat om de giftcard te gebruiken, het vertrouwen k het het bedrijf opgegeven.
Ze houden de klanten gewoon aan het lijntje ook als je al jarenlang klant bent en nu voor 1 keer online wil bestellen omdat er een pandemie heerst.
Ik ben er allezins niet meer over te spreken.
Bovenaan de website staat er trouwens: gratis verzending vanaf 80€, plaats je de bestelling komt er 6,95€ verzendkosten bij.
Helemaal geen correcte bedrijf.
Ik ervaar het als leugenachtig en discriminerend.
Ben diep teleur gesteld in hun online service.
Tenslotte ben je voor hun een nummer en hechten ze blijkbaar geen waarde aan trouwe klanten.

Jammer dat de meeste stepwinkels in België hun deuren sluiten ..

Janneke Blok

Steps in IJmuiden geef ik mijn complimenten
Voor de verkoopsters die altijd met mij meedenken ze zijn altijd oprecht geïnteresseerd
Prachtige winkel ik kom er graag

Norma Prikanowski

Mooie kwaliteit en goede pasvorm. Ook snelle levering

Mooie kleding. Personeel is aardig. Op sommige artikelen echter geen goede prijs-kwaliteit verhouding.

De Steps in Zaandam echt mijn complimenten voor de 2dames die er vandaag waren.
Zo behulpzaam en mee denken. Super lief en geeft een super gevoel!
Echt oprecht geïnteresseerd.!!!mijn...
De Steps in Zaandam echt mijn complimenten voor de 2dames die er vandaag waren.
Zo behulpzaam en mee denken. Super lief en geeft een super gevoel!
Echt oprecht geïnteresseerd.!!!mijn complimenten.

Malafiede website/bedrijf! Onmogelijk om geld retour terug te krijgen. Telkens verzinnen ze een ander excuus!

Steps is en blijft leuk !!! Online of in de winkel, altijd goede service.
Steps is en blijft leuk !!! Online of in de winkel, altijd goede service.
De winkel helaas bij ons in het dorp weg, zo zonde ook voor het personeel, lieve meiden en oprecht geïnteresseerd in de klanten. Ik hoop van harte dat ze weer een terug komen bij ons in het dorp.

sylvia

Waardeloos bedrijf als er iets niet goed gaat met je retour.
Netjes geretourneerd, steps kon retour niet meer vinden,aangetoond door postnl.
Wacht nu al zeker 6 weken op mijn geld, tig...
Waardeloos bedrijf als er iets niet goed gaat met je retour.
Netjes geretourneerd, steps kon retour niet meer vinden,aangetoond door postnl.
Wacht nu al zeker 6 weken op mijn geld, tig keer beloofd mijn geld terug te storten, maar tot op heden niets ontvangen.

christa

Veel ervaring opgedaan bij filiaal Zoetermeer. Gedreven, lieve dames die zich mijn aankopen van maanden geleden nog kunnen herinneren.