D’isBalans

Nooit ontvangen, wel betaald

Levering

Jochem

Goed! Snelle levering en kwaliteit is erg goed!

Het stempel ontwerpen gedeelte van de website werkt niet

Van heesch

Het is moeilijk om de juiste ronde stempel te maken op de site, vandaar dat ik een rechthoek heb genomen, al had ik liever een ronde gehad

Worldwide semen

Super prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

FV-Lasering

Goede kwaliteit stempel

Mooie duidelijke stempel

Mijn logo was niet optimaal qua hoogte en breedte. Het had fijn geweest als dat aangegeven was zodat het logo en tekst naast elkaar zouden staan en hierdoor het hele gebied te gebruiken ipv een... Mijn logo was niet optimaal qua hoogte en breedte. Het had fijn geweest als dat aangegeven was zodat het logo en tekst naast elkaar zouden staan en hierdoor het hele gebied te gebruiken ipv een kleiner gedeelte ervan. Maar ondanks dat is het een goed zichtbare stempel geworden 🙌👌

jtgu

Top! leuke naambordjes met onze eigen logo binnengekregen, goede kwaliteit!

Adviesbureau Fons Smits

Makkelijk te bestellen en uitstekende kwaliteit.

zie boven

nvt

wsv noord holland

Soepele bestelling

x

x

De Aanstokerij vzw

Positief

Vriendelijke en vlotte hulpverlening bij telefonische vragen

Misschien toch eenstrengere check doen bij aanlevering vabn zelfgemaakte stempels. die van ons moesten we opnieuw bestellen omdat de tekst die we aanleverden te dicht bij elkaar gezet was en dus... Misschien toch eenstrengere check doen bij aanlevering vabn zelfgemaakte stempels. die van ons moesten we opnieuw bestellen omdat de tekst die we aanleverden te dicht bij elkaar gezet was en dus dichtliep. wellicht hadden we dit kunnen vermijden mochten er richtlijnen zijn of een technische check op het aangeleverde materiaal. wij hebben geen ervaring met stempels maken en jullie wel.