vriendenkring brandweer

Onduidelijke informatie

Oers Print Media

Stempels.nl

Prima stempels

Helaas deed post.nl er een week over

lemmy

Snelle service, stempel iswel niet zoals ik wilde..

Chris

Aanmaak van de tekst voor de stempel was redelijk gebruiksvriendelijk
Aanmaak van de tekst voor de stempel was redelijk gebruiksvriendelijk
Wel heel erg jammer dat er geen aandacht w getrokken naar de grootte van de letters Ik heb nu stempels die onleesbaar zijn: ik vermoed grootte 8 Het kleinste dat er is waarschijnlijk
Kan ik dit apart opnieuw bestellen?met een groter lettertype? het stempeltje heb ik al..

Joanne ten Bolscher

Helemaal tevreden.

Snel en goed.

Geen.

Fietsenzaak De Pedaal, Mervylde Jean-Marie

Snelle reactie om te betalen , eens betaald geen bericht meer, wel een enquête

geen enquête vragen als er nog niets geleverd is, belooft te kunnen leveren in korte tijd maar na 2 weken nog niets ontvangen en niets van bericht gekregen ???????

Anis Abdulahi

Ik moet een feebback geven over een bestelling die ik nog niet heb ontvangen.

Eva bus

Heel erg fijn! Toen ik al besteld en betaald had heb ik mijn bezorg-/afhaalinstelling nog kunnen wijzigen omdat ik anders in de knoop kwam met wanneer ik het cadeau zou geven. Snelle communicatie en... Heel erg fijn! Toen ik al besteld en betaald had heb ik mijn bezorg-/afhaalinstelling nog kunnen wijzigen omdat ik anders in de knoop kwam met wanneer ik het cadeau zou geven. Snelle communicatie en top service :)

Communicatie, levering, aanpassingsvermogen, en kwaliteit product allemaal super!

Iets duidelijker op website vermelden dat verschillende producten verschillende levertijd hebben