Beyls Marian

Goede service, goed product, goede prijs

iets meer font-keuze zou fijn zijn

Lieke

Makkelijk bestellen, mooie kwaliteit

Hele mooie kwaliteit

Het zou fijn zijn als er een voorbeeld tijdens het ontwerpen zou kunnen zijn

Aanhangwagens Geert

Perfect

P.J.H. Hoppenbrouwers

Moeilijk om mijn weg op de website te vinden. Type stempelautomaat opzoeken en daarna was het voor mij moeilijk om een nieuwe stempelplaat te maken. Duurde ongeveer 5 dagen voor de levering plaats... Moeilijk om mijn weg op de website te vinden. Type stempelautomaat opzoeken en daarna was het voor mij moeilijk om een nieuwe stempelplaat te maken. Duurde ongeveer 5 dagen voor de levering plaats vond.

Werd uiteindelijk toch correct geleverd

Het gemak waarmee je de tekst voor een nieuwe stempelplaat kunt maken.

Nvt

Goed product duidelijke eebsite

Ik kreeg 3x bevestiging van verzending, door 3 verschillende befrijsnamen. Verwarrend. De vervoerder heeft goed afgeleverd, maar veel eerder dan op het opgegeven tijdslot, waardoor het bij de buren... Ik kreeg 3x bevestiging van verzending, door 3 verschillende befrijsnamen. Verwarrend. De vervoerder heeft goed afgeleverd, maar veel eerder dan op het opgegeven tijdslot, waardoor het bij de buren is beland.

Jumptech IT

Stempel gemaakt

zorg ervoor dat je makkelijker de tekst in het midden krijgt of dat hij dat automatisch doet in plaats van dat je met de hand moet verschuiven

Harry Landzaat/CWSV Prinses Marijke

Op de website staat dat de stempels binnen een werkdag verstuurd worden. Als betaalwijze kan ook gekozen worden via factuur. Nergens staat dat de order pas in behandeling wordt genomen als de... Op de website staat dat de stempels binnen een werkdag verstuurd worden. Als betaalwijze kan ook gekozen worden via factuur. Nergens staat dat de order pas in behandeling wordt genomen als de factuur betaald is. Deze info kreeg ik vier werkdagen na mijn bestelling. Orderdatum was vrijdag 29 december 2023 en vandaag, vrijdag 5 januari 2024, krijg ik pas deze melding. Hierdoor zullen de stempels zeker niet op 6 januari in mijn bezit zijn, terwijl ik ze dan nodig heb.

Eenvoudig maken van eigen stempels.

Vermelding op de website dat bij betaling op factuur, de order pas in behandeling wordt genomen als er betaald is. Het verzoek tot betaling niet pas vier werkdagen na bestelling versturen.

Dirix

Snel en simpel

Snel en simpel

Vjosa

Top kwaliteit en service! Je krijgt onmiddellijk reactie en snelle oplossing! Kan hun niet meer aanraden!

Topservice

Snelle levering, mooie vormy