Kisly Brouckaert

Stempels zijn verkeerd. Staan logo’s op die niet gevraagd werden. Er wordt geen antwoord gegeven op mails op dit op te lossen.

Particulier

Wil het retourneren maar er zijn geen duidelijke instructies.
Dat is niet fijn.
Heb gemaild met de vraag maar nog geen reactie ontvangen.

Zit geen papier met instructies in de envelop .b

Betere info en communicatie mogelijkheden.
Makkelijker bereikbaar zijn.

label print service

Waardeloos. Zijn niet instaat op een email te reageren. Zelfs een vriendelijke herinnering helpt niet!!!!!!!

onbekend

geef gewoon antwoord, ook al is het te veel gevraagd. Beter een negatief antwoord als totaal geen respons

Piet

Prima, na 1e bestelling

geleverd product prima

universaal

goede producten

Christel

Handige producten, snel geleverd, goed assortment.

XDesign PRo

Stempelpen gekocht

bij de Stempelpen valt de druk veel kleiner uit dan verwacht als je gebruikt maakt van teksten die via de website ingegeven worden.
Zeker als je naar de standaard voorbeelden kijkt die getoond...
Zeker als je naar de standaard voorbeelden kijkt die getoond worden.
Zelf had ik slechts 3 regels gekozen ipv de mogelijke 4 regels om zo het lettertype te vergroten, maar ik zie bij de geleverde stempel precies nog meer plaats om een groter lettertype te gebruiken terwijl dat online ik precies al aan de limiet zat.

F Adegeest

Niet zo goed

Niet gemerkt

Stempel is verkeerd geleverd. Ik had een tekst opgegeven maar je kunt die niet checken. Ik had nog een opmerking geschreven om de tekst te checken.

Jannie Jansen

snelle levering

meer info geven op de website over gebruik en of er losse inktdingen bij te bestellen zijn met prijzen .

Verhoef

Eenvoudig om te bestellen, goede en snelle service. Had een verkeerde inkt ontvangen, na mij belletje werd meteen kosteloos een nieuwe toegestuurd.