Roselinde mode

Alle producten zijn te bekijken in een prachtige showroom.
Er wordt goed geluisterd naar de wensen vd klant en goed advies gegeven
Ben zeer tevreden met de stellingkasten.

Koen

Ik heb een grote stellingkast voor mijn kantoor besteld en die was eenvoudig in mijn eentje in elkaar te zetten en is super sterk. Ook levering was volgens afspraak, erg tevreden dus.

Goed product en goede service

Mike Geutjes

Ik heb Stellingkast.nl gevonden via internet, maar wilde de door mij te bestellen stellingen eerst bekijken. In de gloednieuwe showroom kon dat prima, en we hebben daar de deal rondgemaakt. Op de... Ik heb Stellingkast.nl gevonden via internet, maar wilde de door mij te bestellen stellingen eerst bekijken. In de gloednieuwe showroom kon dat prima, en we hebben daar de deal rondgemaakt. Op de afgesproken datum is alles perfect afgeleverd, en toen ik toch nog een extra staander nodig had door een andere opstelling kon deze binnen enkele dagen worden nageleverd.

- top kwaliteit
- snelle levering
- afspraken worden allemaal nagekomen
- super vriendelijk
- reageren snel op e-mail

Ed Scholten

Kwaliteitsproduct dat heel snel geleverd wordt.

Snelheid en service

Rik De Valk

Snel, compleet, goede kwaliteit.

Visch

Goede ervaring met Stellingkast.nl. Denken mee en zijn zeer snel en correct in communicatie.

Prijs/kwaliteit.
Communicatie.
Levertijd.

Peter

Ik schaar mij achter de eindeloos vele positieve beoordelingen over dit bedrijf. Vooral de mogelijkheid om via hun website zelf je stellingkast samen te stellen is geweldig. Hulde aan dit bedrijf... Ik schaar mij achter de eindeloos vele positieve beoordelingen over dit bedrijf. Vooral de mogelijkheid om via hun website zelf je stellingkast samen te stellen is geweldig. Hulde aan dit bedrijf want alles klopt.

Zelf je stellingkast samenstellen via hun website.

Leo Rodel

Hulp via de website

Myriam Post

Prima site, het is heel makkelijk om je eigen stelling samen te stellen.
Makkelijk in elkaar te zetten, geweldige kwaliteit!
Afgeleverd op de afgesproken dag, goed verpakt.
Ik ben...
Prima site, het is heel makkelijk om je eigen stelling samen te stellen.
Makkelijk in elkaar te zetten, geweldige kwaliteit!
Afgeleverd op de afgesproken dag, goed verpakt.
Ik ben meer dan dik tevreden!

Hel duidelijke site en makkelijk bereikbaar voor vragen

Marjan Honig

Snelle levering, zeer gemakkelijk te monteren, ziet er heel goed uit

accuraat