Joost

Snelle levering, eenvoudige montage, erg stevige kast.

Ron Booij

Tja, je moet over een enorme fantasie beschikken om over dit bedrijf iets negatiefs te kunnen schrijven. Dus schrijf ik iets positiefs wat eigenlijk onzin is want alles is positief. Maar ik licht er... Tja, je moet over een enorme fantasie beschikken om over dit bedrijf iets negatiefs te kunnen schrijven. Dus schrijf ik iets positiefs wat eigenlijk onzin is want alles is positief. Maar ik licht er toch één uit. Als je een stellingkast koopt en daar zitten dan schroefjes en planksteunen bij, dan doen ze er iets meer bij dan dat je nodig hebt. Helemaal geweldig vind ik dat. Dus stellingkasten koop je bij stellingkasten en als je lekker veel steunen extra besteld dan kan je elk jaar je kast helemaal ombouwen.

Nee, als alles sterk is dan heb je geen sterke punten

Royal Asscher

Top

Precies geleverd wat we besteld hebben en precies op de gevraagde en afgesproken tijd.

W. Hoeve

Makkelijke configuratie tool en bestelproces. In de showroom zijn de verschillende producten te bekijken en ik kon de materialen die ik wilde hebben meteen meenemen. Super vriendelijk personeel, ben... Makkelijke configuratie tool en bestelproces. In de showroom zijn de verschillende producten te bekijken en ik kon de materialen die ik wilde hebben meteen meenemen. Super vriendelijk personeel, ben daar heel goed geholpen.

Zie boven.

M.Henderik

Makkelijk bestellen via website en snelle levering. Mooie afwerkingsdoppen van de poten.

Je kunt de kast redelijk aanpassen aan je eigen behoefte

G. ter Horst

We hebben een stellingkast van zeven meter breed laten plaatsen als boekenkast. De precieze maten zijn eerst thuis opgenomen en de kast is thuis geplaatst. Allemaal prima gegaan.

Goed product en prima dienstverlening. Prijs/kwaliteitsverhouding goed.

Maggie

Perfect passend, zeer solide materiaal. Top-product. Handige site voor ontwerpen eigen benodigdheden.

Hoog kwalitatief materiaal.

Piet Melman

Duidelijke configuratiebouwer, Snelle correcte afhandeling. Helemaal volgens planning en alles compleet!

Geen poespas.

Mark Kerssies

Snelle service

Pascal

Perfect product geleverd!! De metalen stelling wordt bij mij gebruikt voor mijn gitaren en versterkers. Alles op maat, stevig en ziet er goed uit! Heb nog een stelling nu van hout besteld.

Hele klantvriendelijke mensen die je helpen en adviseren.
Het product zelf is een top produkt (heel stevig en naar wens in te richten)
Afspraken worden nagekomen. Werd een half uur van...
Hele klantvriendelijke mensen die je helpen en adviseren.
Het product zelf is een top produkt (heel stevig en naar wens in te richten)
Afspraken worden nagekomen. Werd een half uur van te voren gebeld dat ze eraan kwamen.
Goede en duidelijke websites.