Rik De Valk

Snel, compleet, goede kwaliteit.

Visch

Goede ervaring met Stellingkast.nl. Denken mee en zijn zeer snel en correct in communicatie.

Prijs/kwaliteit.
Communicatie.
Levertijd.

Peter

Ik schaar mij achter de eindeloos vele positieve beoordelingen over dit bedrijf. Vooral de mogelijkheid om via hun website zelf je stellingkast samen te stellen is geweldig. Hulde aan dit bedrijf... Ik schaar mij achter de eindeloos vele positieve beoordelingen over dit bedrijf. Vooral de mogelijkheid om via hun website zelf je stellingkast samen te stellen is geweldig. Hulde aan dit bedrijf want alles klopt.

Zelf je stellingkast samenstellen via hun website.

Leo Rodel

Hulp via de website

Myriam Post

Prima site, het is heel makkelijk om je eigen stelling samen te stellen.
Makkelijk in elkaar te zetten, geweldige kwaliteit!
Afgeleverd op de afgesproken dag, goed verpakt.
Ik ben...
Prima site, het is heel makkelijk om je eigen stelling samen te stellen.
Makkelijk in elkaar te zetten, geweldige kwaliteit!
Afgeleverd op de afgesproken dag, goed verpakt.
Ik ben meer dan dik tevreden!

Hel duidelijke site en makkelijk bereikbaar voor vragen

Marjan Honig

Snelle levering, zeer gemakkelijk te monteren, ziet er heel goed uit

accuraat

D. Odink

Prima op alle onderdelen.

Geen verbeterpunten, alles is sterk.

Wij van West

Erg blij met mijn stellingkasten. Ook na jaren blijft de kwaliteit top. En kun je makkelijk wijzigingen aanbrengen in je kast. Levering is ook volgens afspraak. Simpelweg Goed!!

het materiaal ziet er ook na jaren uit als nieuw! Fijn!

Mirte van Amersfoort

Helemaal top!

Vooraf prima begeleiding bij het ontdekken van de mogelijkheden en het maken van de juiste keuze. Bestellen ging makkelijk en snel. En keurig volgens afspraak afgeleverd.

Kees Schepers

Super bedrijf! Duidelijke instructie, snelle en vooral stipte levering, goede logistiek. Zou het iedereen aanbevelen!

Ondanks de site qua opmaak niet super strak is, is het checkout proces wel goed geregeld. Je kunt allerlei opmerkingen achter laten voor de logistiek en hier wordt ook echt rekening mee gehouden.... Ondanks de site qua opmaak niet super strak is, is het checkout proces wel goed geregeld. Je kunt allerlei opmerkingen achter laten voor de logistiek en hier wordt ook echt rekening mee gehouden. Stelling is van degelijk materiaal en eenvoudig zelf in elkaar te zetten.