Jeroen de Haan

Ook 1 legbord en 2 leggers is geen probleem en werdt ook nog eens snel en supernetjes verpakt geleverd door een alleraardigste koerier die van te voren even belde!

Goede communicatie, prima prijs en kwaliteit

EventSolutions

Goede, snelle levering. Kort voor levering nog losse items bijbesteld en kon direct meegeleverd worden zonder problemen.
Top service en goede kwaliteit stellingkast.

Mijnproduct.nl

We hadden op korte termijn stellingen nodig voor onze nieuwe showroom. Bij Stellingkast.nl werd ik uitstekend geholpen met een goed advies. In hun nieuwe showroom kun je goed zien welke... We hadden op korte termijn stellingen nodig voor onze nieuwe showroom. Bij Stellingkast.nl werd ik uitstekend geholpen met een goed advies. In hun nieuwe showroom kun je goed zien welke mogelijkheden er zijn. En het mooie is ik kon het meteen meenemen incl. hulp bij het inladen. Kortom erg tevreden over de service.

Snel en deskundig. De stellingen zelf zijn van een goede kwaliteit en kun je eenvoudig in elkaar zetten.

Uitgeverij anderszins

Na kort geleden een Gamma-stelling elkaar gezet te hebben :-( was het een verademing om de stelling van stellingkast te monteren. Goed, stevig spul en alles klopte. De gebruiksaanwijzing duidelijk... Na kort geleden een Gamma-stelling elkaar gezet te hebben :-( was het een verademing om de stelling van stellingkast te monteren. Goed, stevig spul en alles klopte. De gebruiksaanwijzing duidelijk en in het Nederlands.

Produkt is prima en proces van bestelling naar bezorging heel duidelijk, je wordt van alles op de hoogte gebracht, weet tot op het uur wanneer ze komen en dan komen ze ook nog op tijd.

Kees van Veenendaal

Dit is tot nu toe onze enige ervaring met stellingkast.nl. En helemaal naar tevredenheid. De tool om de kast samen te stellen is perfect. Communicatie over prijs en levering heel duidelijk. Goed... Dit is tot nu toe onze enige ervaring met stellingkast.nl. En helemaal naar tevredenheid. De tool om de kast samen te stellen is perfect. Communicatie over prijs en levering heel duidelijk. Goed product.

Willem Vierbergen

Goede hulp om ontwerp te maken op de site. Gemakkelijk monteren en plaatsen mooi afgewerkt en stevig. Komen afspraken na, correcte leveringšŸ‘šŸ‘

Komen afspraken na, steen goed instructiefilmpje!

Leon

Prima levering, goede kwaliteit werkbanken.

Hoekstra

Snelle levering, eenvoudige montage. Superblij met de boekenkast

uitstekend verpakt

Henk Venema

Degelijke stellingkast. Eenvoudig te monteren.

Snelle levering. Zeer degelijke stellingkasten. Eenvoudig te monteren. Snelle levering.

Ron Meijer

Snelle levering en goede kwaliteit. Zeer flexibel bedrijf om zaken mee te doen.