Kompas BV

Goede kwaliteit, ook met twee linkerhanden in elkaar te zetten, faire prijs, snelle levering, goede service.

Foutje in de levering (er ontbrak een staander - kennelijk ging er iets niet goed bij het configureren van de stellingkast) zeer behulpzaam, vlot en zonder gekissebis over aanvullende... Foutje in de levering (er ontbrak een staander - kennelijk ging er iets niet goed bij het configureren van de stellingkast) zeer behulpzaam, vlot en zonder gekissebis over aanvullende (verzend)kosten o.i.d. opgelost. Top.

John Kuin

Goed en snel geleverd. Stevig spul, duidelijke handleiding (ook voor deze twee linkerhanden).
Mooie site om het ontwerp te maken en aan te passen, alles compleet geleverd, exact volgens afspraak.

Duidelijke handleiding, communicatie, en het exact leveren wat is besteld.

Wim Havenstein

Prima kwaliteit tegen een redelijke prijs. Een mooie houten stellingkast voor onze berging.

Duidelijke website, snelle levering, prima service

Trudy Zwiers

Stellingkast besteld en snel geleverd. Degelijke kwaliteit en ziet er super uit. Voor gebruik in de berging erg praktisch.

snelle levering en top kwaliteit.

Marjan Honig

Goede service en snelle levering

bedrijf vertelt geen verhaaltjes, het klopt allemaal precies wat zij over hun producten zeggen

P.W. Vlaskamp B.V.

Correct, degelijk, probleemloos. Value for money.

Door bovenstaande eigenschappen wederom bestelling geplaatst.

Roselinde mode

Alle producten zijn te bekijken in een prachtige showroom.
Er wordt goed geluisterd naar de wensen vd klant en goed advies gegeven
Ben zeer tevreden met de stellingkasten.

Koen

Ik heb een grote stellingkast voor mijn kantoor besteld en die was eenvoudig in mijn eentje in elkaar te zetten en is super sterk. Ook levering was volgens afspraak, erg tevreden dus.

Goed product en goede service

Mike Geutjes

Ik heb Stellingkast.nl gevonden via internet, maar wilde de door mij te bestellen stellingen eerst bekijken. In de gloednieuwe showroom kon dat prima, en we hebben daar de deal rondgemaakt. Op de... Ik heb Stellingkast.nl gevonden via internet, maar wilde de door mij te bestellen stellingen eerst bekijken. In de gloednieuwe showroom kon dat prima, en we hebben daar de deal rondgemaakt. Op de afgesproken datum is alles perfect afgeleverd, en toen ik toch nog een extra staander nodig had door een andere opstelling kon deze binnen enkele dagen worden nageleverd.

- top kwaliteit
- snelle levering
- afspraken worden allemaal nagekomen
- super vriendelijk
- reageren snel op e-mail

Ed Scholten

Kwaliteitsproduct dat heel snel geleverd wordt.

Snelheid en service