Bauke Dijkstra

Ik ben louter positief. Gemakkelijk bestellen dmv configureren. Snelle en correcte levering. Ik ben super blij met de stellingkast.

Zie boven

Prive, A.Verbruggen

Een correct bedrijf doet wat het beloofd

stipte levering

G. Zaagman

Uitstekend geregeld, had per abuis een dubbele bestelling geplaatst, heb dit via de mail gemeld en kreeg per omgaande antwoord dat de bestelling aangepast was.

Communicatief zeer sterk, duidelijke uitleg.
Zeer tevreden over het geleverde produkt.

L. Bakker

Uitstekend product solide

instructie video met jongeman, duidelijke website, snelle levering

Relext

Top

Flexibel

Johannes

Goede ervaring; bedrijf belde zelfs om enkele details te bespreken.

Goede service, goed transport, vriendelijke medewerker,

Marwane Posman

Uitstekende communicatie! Zeer vriendelijke en helpende contact. Levering op stipte timing en ook vriendelijke Leveraar. De stelling-kast zelf is perfekt en op de dag zelf van de levering nog en... Uitstekende communicatie! Zeer vriendelijke en helpende contact. Levering op stipte timing en ook vriendelijke Leveraar. De stelling-kast zelf is perfekt en op de dag zelf van de levering nog en gemakkelijk gemonteerd... Ongelooflijk! nu is hij al vol met boeken, wij zijn zeer tevreden..

Alles is perfect...

Huub Janssen

Stellingkast gekocht

snelle levering, goed product, alles klopt!

Rob

Ik heb hier nu drie keer een stelling besteld en ben zeer tevreden over, zowel over het products als de manier waarop je geholpen wordt als je vragen hebt. Voorbeeldig!

Kwaliteit spullen, klantgerichtheid.

Willy Gorsseling

Prima kast ontvangen. Degelijk materiaal en goede handleiding. Echter was het niet compleet. Na een telefoontje de ontbrekende onderdelen alsnog de volgende dag ontvangen.

zie boven. Ontbrekende onderdelen beloofd meteen op te sturen en dit ook nagekomen!