Vincent

Heel erg tevreden met Stellingkast.nl. Hebben voor thuis een stellingkast gekocht en het werkt super: online precies je eigen kast ontwerpen, snelle levering en eenvoudige montage

Goede website, uitleg, snelle levering, goede prijs

Stefan

Very good experience, timely delivery, good product and nicely packaged

Good product, easy to install and fit

Kris

Fantastisch product. Ik kon de Stellingkast met een vriend van mij heel eenvoudig in elkaar zetten. We hebben hierbij totaal geen problemen gehad. Het ging ook nog is lekker snel dus we hadden vrij... Fantastisch product. Ik kon de Stellingkast met een vriend van mij heel eenvoudig in elkaar zetten. We hebben hierbij totaal geen problemen gehad. Het ging ook nog is lekker snel dus we hadden vrij snel resultaat van ons werk. Ben er erg blij mee!

Topproduct

Noor Gremmen

Wij zijn erg tevreden. Het telefonisch contact was prima, we kregen duidelijke antwoorden op onze vragen en ik werd vriendelijk te woord gestaan. De kastdelen werden snel geleverd en het was goed te... Wij zijn erg tevreden. Het telefonisch contact was prima, we kregen duidelijke antwoorden op onze vragen en ik werd vriendelijk te woord gestaan. De kastdelen werden snel geleverd en het was goed te doen om hem in elkaar te zetten. Zelfs voor ons, met weinig kluservaring!
De kast zelf is mooi, strak, met een rustige uitstraling. Fijn dat we meer opbergruimte hebben in de keuken en dat we meer uit het zicht kunnen wegzetten.
Een aanrader!

Vriendelijke mensen, snelle levering, mooie kast.

Amsterdam Legal

Prima service.

Geniaal systeem; eenvoudig te monteren en demonteren. Degelijk product.

Privé

Heel tevreden

Stevig

Deen

Kast gekocht

Goed geholpen bij vragen, er wordt meegedacht.

Van den Broek

Gastvrij , vriendelijk

Service

Marvin's Horecamaatwerk

Top service. Goede stellingkasten.

Flexibele houding

Paul

Super

Alles volgens afspraak, goed product