Ronald Bijl

Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg over het product.

Tijd voor de klant, vriendelijk, spontaan en vooral meedenkent.

W.Rademaker

Prima product, snelle en vriendelijke service

zie boven

Koren

Goede producten, snelle levering

De producten zijn erg degelijk en worden snel en geleverd.

Hay Stappers

Uitstekend

Snelle en correcte levering. Product perfect en mooi.

Andre vd Wildenberg

Zeer goed

Snelle levering en goede nazorg

Caspar Michels

Goede kwaliteit stelling

Stellingconfigurator op website

Tim Stoop

Een stellingkast bestellen bij dit bedrijf heb ik als erg prettig ervaren. De mogelijkheden zijn uitstekend en voor eventuele vragen kan altijd gemaild worden. Levering was snel en met een glimlach.... Een stellingkast bestellen bij dit bedrijf heb ik als erg prettig ervaren. De mogelijkheden zijn uitstekend en voor eventuele vragen kan altijd gemaild worden. Levering was snel en met een glimlach. Alles was keurig verpakt en eenvoudig en snel in elkaar te zetten. Al met al dé keuze voor iedere stellingkast die ik in de toekomst nog nodig kan hebben.

Snelle levering, klantvriendelijk, kwalitatief sterk, punctueel

Marinus diks

Goede service, snelle afhandeling, en kwaliteit. Ik heb mijn schuur ingericht met een stelling van deze firma. Ben zelf niet een voorstander om dit product online te kopen maar heb de gok toch... Goede service, snelle afhandeling, en kwaliteit. Ik heb mijn schuur ingericht met een stelling van deze firma. Ben zelf niet een voorstander om dit product online te kopen maar heb de gok toch gewaagd zonder er eerst het gaan kijken. Product voldoet boven alle verwachtingen, dit staat als een huis en kan jaren mee. Geen door gezakte planken meer of een wiebelende stelling. Eenvoudig te monteren een kind kan de was doen.

Makkelijk samen te stellen op website, snelle levering, kwaliteit

Velde

Erg tevreden met boekenkast.

Alles volgens afspraak.

Max van der Vaart