Wim

2 stellingkasten besteld, punctueel geleverd.
prima kwaliteit, duurder, maar ook veel degelijker dan goedkope bouwmarktproducten.
Ook na telefonisch contact mbt aanschaf van deuren van...
2 stellingkasten besteld, punctueel geleverd.
Ook na telefonisch contact mbt aanschaf van deuren van niet-standaard maat, kreeg ik een constructietekening toegestuurd, hoe deze zelf te maken. Top!

goede kwaliteit, eenvoudig te monteren.
Goede aftersales

leo

Positief

goede website mogelijkheid zelf samen te stellen.

Sean

Very pleased with the entire process

Excellent website, clear communication, high quality product

Sharon

Mooie spullen snelle levering

Makkelijke website, goede kwaliteit

Stichting Ehbo Hoogland

Goede website met handige tools. Verbetering zou kunnen zijn nog meer maten te noemen (stelling palen extra breedte en extra diepte, overblijvende ruimte tussen de palen e.d.)

Goede service, mogelijkheid omruilen, retour. Meedenken voor specifieke oplossingen bij inbouw toepassingen.

J.Mijnheer

Goed tot zeer goed

Duidelijke site incl ontwerptool en offertetool. Duidelijke communicatie

Vincent

Heel erg tevreden met Stellingkast.nl. Hebben voor thuis een stellingkast gekocht en het werkt super: online precies je eigen kast ontwerpen, snelle levering en eenvoudige montage

Goede website, uitleg, snelle levering, goede prijs

Stefan

Very good experience, timely delivery, good product and nicely packaged

Good product, easy to install and fit

Kris

Fantastisch product. Ik kon de Stellingkast met een vriend van mij heel eenvoudig in elkaar zetten. We hebben hierbij totaal geen problemen gehad. Het ging ook nog is lekker snel dus we hadden vrij... Fantastisch product. Ik kon de Stellingkast met een vriend van mij heel eenvoudig in elkaar zetten. We hebben hierbij totaal geen problemen gehad. Het ging ook nog is lekker snel dus we hadden vrij snel resultaat van ons werk. Ben er erg blij mee!

Topproduct

Noor Gremmen

Wij zijn erg tevreden. Het telefonisch contact was prima, we kregen duidelijke antwoorden op onze vragen en ik werd vriendelijk te woord gestaan. De kastdelen werden snel geleverd en het was goed te... Wij zijn erg tevreden. Het telefonisch contact was prima, we kregen duidelijke antwoorden op onze vragen en ik werd vriendelijk te woord gestaan. De kastdelen werden snel geleverd en het was goed te doen om hem in elkaar te zetten. Zelfs voor ons, met weinig kluservaring!
De kast zelf is mooi, strak, met een rustige uitstraling. Fijn dat we meer opbergruimte hebben in de keuken en dat we meer uit het zicht kunnen wegzetten.
Een aanrader!

Vriendelijke mensen, snelle levering, mooie kast.