Rota Beheer BV

Goede kwaliteit en levering op tijd.

Bart Schellekens

Ik ben duidelijk minder handig dan de jeugdige stellingbouwer die met een enkel tikje van zijn hamer de plankendragers definitief op hun plaats krijgt, maar het is me gelukt de kasten in elkaar te... Ik ben duidelijk minder handig dan de jeugdige stellingbouwer die met een enkel tikje van zijn hamer de plankendragers definitief op hun plaats krijgt, maar het is me gelukt de kasten in elkaar te zetten.
En ik ben er zeer tevreden mee.

Korte levertijd.
Mooi, degelijk materiaal.
Goede montage-instructies.
Goede communicatie: je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

Heel goed. Echt een aanrader!

Makkelijke site, goede prijzen, top service

Gevonden via internet dus vooraf altijd twijfelachtig. Ik ben blij met internet

Vriendelijk en komen hun afspraken na. Denken mee en gaan niet per definitie voor de duurste oplossing

Kees de Vré

Is ok. Bestelling op gewenste dag geleverd. Keurig verpakt.

Prachtig materiaal voor een fijne, stevige stellingkast. Staat perfect, ben er erg blij mee.

J. ter Voert

Stellingkasten in alle opzichten uitstekend geleverd! Complimenten, ook aan de vriendelijke en dienstbare chauffeur van het vervoersbedrijf!

Heldere, overzichtelijke website, uitgebreide keuzemogelijkheden, kwalitatief prima materiaal, makkelijk te installeren, snelle levering conform afgesproken tijdsbestek, goede prijs-kwaliteit... Heldere, overzichtelijke website, uitgebreide keuzemogelijkheden, kwalitatief prima materiaal, makkelijk te installeren, snelle levering conform afgesproken tijdsbestek, goede prijs-kwaliteit verhouding.

René

Superstellingkasten!

Duidelijk ontwerp- en bestelproces, snelle levering, stevige materialen, eenvoudig te monteren. Enige verbeterpunt betreft de zijpanelen die makkelijk over elkaar heen schuiven. Dit lijkt eenvoudig... Duidelijk ontwerp- en bestelproces, snelle levering, stevige materialen, eenvoudig te monteren. Enige verbeterpunt betreft de zijpanelen die makkelijk over elkaar heen schuiven. Dit lijkt eenvoudig op te lossen met een rubber of plastic strip tussen beide, alleen wordt die niet meegeleverd.

Mooie stellingkast in elkaar gezet in de door gewenste maten. Vriendelijk contact en prettige levering.

Prettige communicatie

Prima geregeld, goed verpakt bezorgd de volgende dag. Alles volgens afspraak.

Mooie kast, goed iin elkaar te zetten, slim systeem.

Paul

Prima contact, na toezegging netjes teruggebeld en probleem opgelost.

Zeg wat je doet en doe wat je zegt.