Harma Staal

Prima ervaring

kundig, open, vriendelijk, samen zoeken naar mogelijkheden

Andree Hagenaar

Ik ben er zeer tevreden over. De kwaliteit van de kasten is vele malen beter dan vergelijkbare kasten die ik bijvoorbeeld bij het bedrijf Hornbach besteld had.
Wat wel misschien een idee is om...
Wat wel misschien een idee is om 1 groot pakket te verdelen over 2 pakketten. Het zat nu allemaal heerlijk compact bij elkaar, maar de keerzijde hiervan is wel dat het daardoor een loodzwaar pakket werd en er zijn volgens mij maar weinig privépersonen die privé over bijvoorbeeld een heftruck beschikken. ;-)

De goede dienstverlening van begin tot eind.

A. van der Hoeven

Stellingkast netjes geleverd en is redelijk makkelijk in elkaar te zetten

Mooi product super stevig en solide

Human Heroes

Goede service nadat enkele legborden beschadigd waren aangekomen

Goede communicatie

Andreas

Erg goed! Aanrader!

Makkelijke website, erg stevig product, makkelijk monteren, mooi om te zien

Verhoef

Sterk verpakt geleverd.

Prachtige zware kwaliteit houten stelling, erg sterk.

Particulier

Prima product en correcte snelle levering

Goed product, flexibele maatvoering en snelle levering. Ondanks mijn eigen onoplettendheid dik tevreden. Ik had helaas zelf een fout gemaakt doordat de ene legplank met en de andere zonder steunen... Goed product, flexibele maatvoering en snelle levering. Ondanks mijn eigen onoplettendheid dik tevreden. Ik had helaas zelf een fout gemaakt doordat de ene legplank met en de andere zonder steunen heb aangevinkt. En vergeten een speciale steun voor de bovenste plank te bestellen. Dus moet ik binnenkort als ik een keer bij Lelystad in de buurt ben opnieuw bestellen en deze dan ophalen.

Josee Melis

Goede ervaring

Meteen actie bij het vervroegen van de opdracht

Perry Nowack

Tot 2 maal toe stellingkast en onderdelen besteld, altijd tijdig geleverd en stevig materiaal, makkelijk te monteren en demonteren

Stevige stelling en duidelijke montage instructies. Zeer degelijk

Dion Achterberg

Stelling kast.nl

Overzichtelijke website. Doen wat ze zeggen. Levering prompt en op tijd. Zelfs de klantenservice denkt mee en doet goede suggesties voor een beter product.